ایستگاه‌های فرهنگی دفاع مقدس در نقاط مختلف شهر

فرمانده ناحیه امام صادق (ع) گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس هزار و سیصد و هشتاد برنامه در ۴۶۰ پایگاه مقاومت بسیج اصفهان انجام می‌گیرد.

سرهنگ دوم پاسدار محمد نصر اصفهانی فرمانده ناحیه امام صادق (ع) در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: ۳۱ شهریور ماه سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است که از ۳۱ شهریور ماه تا ۶ مهرماه ادامه دارد.

او دفاع مقدس را قطعه مهمی از تاریخ درخشان انقلاب نامید و افزود: بزرگداشت مقام شهدا و تکریم آن‌ها از وظایف تمام ملت است و به همین دلیل بسیج امام صادق (ع) هفته دفاع مقدس را با محوریت "ما پیروزیم" در ۲۰ ایستگاه فرهنگی فعالیت‌های خود را در مناطق ومیادین پر تجمع و تردد، مانند پل بزرگمهر، میدان احمد آباد، میدان قدس، خوراسگان، پل خواجو، شهدا ودیگر مناطق انجام میدهد.

فرمانده ناحیه امام صادق (ع) بیان کرد: امسال یکی از مهمترین برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در نقاط مختلف شهر، با موضوع دفاع مقدس، عاشورا و روحیه استکبار ستیزی مردم خواهد بود.

محمد نصر اصفهانی گفت: هزار و سیصد و هشتاد برنامه در هفته دفاع مقدس به مدت یک هفته در ۴۶۰ پایگاه مقاومت بسیج از جمله بسیج کارگری، اصناف، دانش آموزی، بسیج فرهنگیان و اقشار انجام خواهد گرفت.

او ادامه داد: برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی مانند آذین بندی شهر‌ها و مساجد، پایگاه‌های بسیج و محله ها، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی هنری، تشکیل شورای امر به معروف در مساجد، برگزاری نشست‌های روشنگری سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار سراسری از آسایشگاه جانبازان شهید مطهری، غبار روبی عطر افشانی و گل گزاری مزار مطهر شهدا، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در گذر‌های چهار باغ و حصه و دارک، حضور مسولین و میز خدمت در پایگاه‌ها، تجلیل از بسیجیان پیشکسوت با شعار ما پیروزیم در ۱۲ نقطه از شهر اصفهان برگزار می‌گردد.

او ادامه نداد: حذف نام شهدا از خیابان و محله‌های شهر هیچ گونه جنبه سیاسی نداشته و ناخواسته بوده است.
 
انتهای پیام/ی
 

برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار