اجرای ۱۱ویژه برنامه دفاع مقدس در مهریز

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت مهریز گفت: یازده ویژه برنامه دفاع مقدس توسط ناحیه بسیج مهریز اجرا می شود.

سرهنگ علی اصغر سلمانی فرمانده بسیج ناحیه مقاومت مهریز در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: در آغازین روز هفته دفاع مقدس توانمندی و اقتدار نیرو‌های مسلح شهرستان مهریز را در حسینیه شهدای گمنام با انجام صبحگاه مشترک ادارات، نیرو‌های نظامی و انتظامی و رژه موتوری به نمایش می‌گذاریم.

سرهنگ سلمانی افزود: همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دوره اول مطهره به صدا در می آید همچنین مرکز رشد بسیج در ساختمان بهداری سپاه افتتاح می شود.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت مهریز ادامه داد: همچنین برپایی میز خدمت و اردوی جهادی اداری، افتتاح پایگاه مدافعان حرم روستای ارنان و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتیبا هدف رونق تولید، حمایت مردمی و خودباوری در روز دوم انجام می شود.

فرمانده ناحیه بسیج مهریز بیان کرد: در سومین روز از هفته دفاع مقدس، همایش اقتدار بسیجیان و یادمان شهدای سرباز، پاسدار، بسیجی و رزمنده با شعار بصیرت، دشمن شناسی، ولایتمداری و دفاع همه جانبه برپا می شود.

سرهنگ سلمانی با بیان اینکه روز چهارم هفته دفاع مقدس به نام شهیدان، جانبازان، آزادگان و فخر آفرینان نامگذاری شده است، اظهارداشت: حضور در منازل شهداء و خانواده کودک ۹ ساله اهدا کننده عضو؛ مرحوم سجاد درویشعلی، غبارروبی گلزار شهداء و برگزاری یادمان شهید رمضان قادرآبادی با عنوان آبروی محله در روستای حاج عبدالله شهرستان مهریز از برنامه های این روز است.

او تصریح کرد: همایش رزمندگان و تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با رونمایی از کتاب شهید محسن زاده در سالن دانشگاه پیام نور در پنجمین رو  از هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

سرهنگ سلمانی ادامه داد: بازدید از موزه دفاع مقدس شهرستان و روایتگری در محل سپاه قدیم این شهرستان با عنوان روز شمار رزمندگان، حماسه آفرینان و جهادگران و تقویت سبک زندگی صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: برپایی شب شعر، خاطره و نشست کتابخوانی در سالن شهداء سپاه قدیم در هفتمین رو هفته دفاع مقدسانجام می شود.

انتهای پیام/ غ

یازده ویژه برنامه دفاع مقدس در  مهریز اجرا می شود

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.