مدیر اجرایی انجمن پیشکسوتان سپاس:

رسانه مقاومت باید از لاک دفاعی خود خارج شود

بهمن‌پور گفت: رسانه مقاومت امروز باید با ایجاد جنگ روانی و جریان‌سازی رسانه‌ای از لاک دفاعی خود خارج شود.

سپاسبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن‌پور مدیر اجرایی انجمن پیشکسوتان سپاس در مراسم گرامیداشت انقلاب ۲۱ سپتامبر یمن در انجمن سپاس گفت: سپاس مخفف سربازان پیشکسوت اطلاعات و امنیت سپاه پاسداران است که این انجمن هم به منظور گرامیداشت خانواده‌های شهدا و همکاری با پیشکسوتان عرصه اطلاعات و امنیت کشور به وجود آمده است.

او در خصوص فعالیت‌های این انجمن افزود: اولین کار این انجمن، شناسایی ۵۰۰ شهید خاص امنیت است که در این خصوص حدود ۳۵ عنوان کتاب و ۵۰ مستند تهیه شده است؛ در حوزه پیشکسوتان برنامه‌ها و نشست‌های مختلفی، تدارک دیده شده و فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

بهمن‌پور عنوان کرد: پس از شروع جنگ یمن تا مدت‌ها کسی از درگیری‌های یمن خبر نداشت و خبری به آن صورت از این درگیری‌ها درز پیدا نمی‌کرد؛ در عراق هم با آغاز درگیری‌ها، تیم رسانه‌ای ما جزو اولین تیم‌هایی بود که همراه مستشاران نظامی در مناطق درگیری حضور پیدا کردند و اخبار آن مناطق را منتشر کردند.

او در پایان اظهار کرد: رسانه امروز ما در لاک دفاعی قرار دارد و حوزه رسانه مقاومت باید از لاک دفاعی خود خارج شود و با ایجاد جنگ روانی و جریان‌سازی رسانه‌ای، از حالت پدافندی خود خارج شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار