دیدار تیم ملی فوتبال امید ایران با آرژانتین لغو شد/ فرهاد مجیدی تماشاگر شهرآورد پایتخت

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران با آرژانتین به دلیل مشکلات مالی لغو شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران درحالی قرار است ۱۲ - ۱۳ مهرماه آغاز شود که هنوز تکلیف فرهاد مجیدی و حمید استیلی مشخص نیست و به احتمال زیاد یکی از آن‌ها از این تیم رفتنی می‌شوند.

امید‌ها که در اردوی شهریور ماه و در ۲ بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان به یک تساوی و یک شکست رسیدند، قرار بود در دیداری تدارکاتی در مهرماه به مصاف تیم ملی امید آرژانتین بروند که این بازی دوستانه به دلیل مشکلات مالی لغو شد. آرژانتینی‌ها برای برگزاری بازی دوستانه در این تاریخ مشکلی نداشتند، اما مشکلات مالی سبب لغو بازی شد و حال قرار است مسئولان فدراسیون فوتبال با کشور‌هایی از جمله سوریه، بحرین، لبنان و ... مذاکره کنند تا این کشور‌ها به تهران بیایند.


بیشتر بخوانید: ضعف تیم ملی فوتبال امید در قلب خط دفاع/ مجیدی به دنبال بازیکنان جدید


خبر دیگر اینکه فرهاد مجیدی، سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران همانند مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی، فردا (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی دیدار دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس را از نزدیک تماشا خواهد کرد. مجیدی که استقلالی محسوب می‌شود، در شهرآورد گل‌های زیادی به ثمر رسانده و همراه با آبی‌ها پیروزی‌های زیادی دارد.

در پایان لازم به ذکر است، قرعه کشی مسابقات نهایی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن، چهارم مهرماه در تایلند برگزار می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، حمید استیلی و میرشاد ماجدی به عنوان نمایندگان ایران راهی این مراسم خواهند شد.


بیشتر بخوانید: نمازی به اردوی تیم ملی فوتبال امید در تاشکند ملحق شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار