رضا رجبی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نمی‌دانم چه کسی این‌ها را به کالدرون و استراماچونی یاد داده است؟

رضا رجبی از درگیری لفظی سرمربیان استقلال و پرسپولیس انتقاد کرد.

رضا رجبی، پیکشوت باشگاه استقلال در گفت‌ و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص دربی پیش رو اظهار داشت:  اگر بخواهیم درباره این بازی صحبت کنیم، باید نگاهی به عقب کنیم. دربی حاصل تفکراتی است که ممکن است نتایج دیدارهای گذشته در آن تاثیرگذار باشد. البته برخی می‌گویند شرایط هفته‌های گذشته در نتیجه بازی تاثیر نمی‌گذارد، اما من اعتقاد دارم که این گونه نیست. شرایط روحی استقلال خوب نیست. در دربی باید روحیه و اعتماد به نفس داشت و برای آن به بازیکنان دربی‌باز نیاز است.

نمی‌دانم چه کسی  این‌ها را به کالدرون و استراماچونی یاد داده است؟


بیشتر بخوانید: لطیفی: استقلال شهرآورد را ببرد، شانس مسلم قهرمانی است


او درخصوص شرایط دیدار‌های گذشته استقلال در لیگ نوزدهم گفت: استقلال شرایط خوبی را سپری نکرد. من به باشگاه پیشنهاد دادم شب بازی برخی از پیشکسوتان باشگاه در اردوی تیم شرکت کنند تا روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان بالا برود و آن‌ها احساس کنند که تنها نیستند. این موضوع می‌توانست برای بازیکنان  جوان تاثیرگذار باشد. شرایط فنی ۲ تیم متفاوت است. پرسپولیس پرمهره‌تر است و شاکله تیم خود را حفظ کرده است از طرفی در این هفته‌ها استراماچونی روی مسائل تنش‌زایی دست گذاشت، که از نظر من  درست نبود. امیدوارم امروز استقلال شکل دیگری داشته باشد و بتواند فوتبال خودش را بازی کند. بچه‌ها باید ۹۰ دقیقه بجنگند تا تیم برنده باشد.


بیشتر بخوانید: جباری: اکنون وقت انتقاد کردن از تیم نیست/ بازیکنان قدر پیراهن استقلال را بدانند


او درخصوص درگیری لفظی که بین سرمربیان ۲ تیم در نشست خبری پیش از بازی رخ داد، گفت: امیدوارم استراماچونی تیم را از نظر روحی آماده بازی کند، اما نمی‌دانم کری‌خوانی که کالدرون و استراماچونی در کنفرانس خبری کردند را چه کسی به آن‌ها یاد داده است؟ این حرف‌ها به فوتبال ما کمکی نمی‌کند. به نظر من اگر استقلال بازنده بازی باشد، شرایط تیم به هم می خورد و مشخص نیست آینده استراماچونی به چه صورتی خواهد بود. امیدوارم بازی خوبی ببینیم و البته که بازی سختی است و هر تیمی که کمتر اشتباه کند برنده بازی خواهد بود.  


بیشتر بخوانید: عبداللهی: مقصر نتایج اخیر استقلال، استراماچونی نیست


انتهای پیام/

اظهارات رجبی پیش از شهرآورد پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.