جاده چالوس و هراز بعد از ظهر امروز یک طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت:جاده چالوس و هراز به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، بعد از ظهر سی و یکمین روز شهریورماه برای سومین روز متوالی، یک طرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفت و گو  با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه آغاز و تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه یکم مهرماه ادامه دارد، گفت:جاده‌های چالوس و هراز به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها، بعد از ظهر امروز یکشنبه ۳۱ شهریورماه یک طرفه می‌شود.

او افزود:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز یکشنبه ۳۱ شهریورماه تا ۲ بامداد روز دوشنبه یکم مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز یکشنبه تا ۲ بامداد روز دوشنبه یکم مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه تا ۲ بامداد روز دوشنبه مورخ یکم مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز یکشنبه تا ۲ بامداد روز دوشنبه یکم مهرماه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.
بیشتر بخوانید:ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
او افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه ممنوع شد، از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروزج یکشنبه ۳۱ شهریورماه نیز از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۷ شهریورما تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه یکم مهرماه از جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.
انتهای پیام/س

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار