آغاز مراسم رژه مشترک نیرو‌های مسلح در مازندران/استاندار: انقلاب اسلامی قدرت‌های بزرگ را به چالش کشید+ تصاویر

رژه مشترک نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در مازندران در حال برگزاری است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رژه نیرو‌های مسلح مازندران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و سالروز آغاز جنگ تحمیلی امروز یکشنبه ۳۱ شهریورماه در میدان امام ساری در حال برگزاری است.

در این مراسم یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه کربلای مازندران، نیروی انتظامی استان، دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، بسیجیان ادارات، جانبازان و سایر اقشار مردمی شرکت دارند.
 
برگزاری رژه مشترک نیرو‌های مسلح در مازندران + تصاویر
 
آغاز برگزاری رژه مشترک نیرو‌های مسلح در مازندران + تصاویر
 

  فرمانده سپاه رامسر:مردم اجازه حذف نام و راه شهدا را نخواهند داد

 سرهنگ پاسدار محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجی و اداری شهرستان رامسر به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه با وجود شرایط نامساعد جوی و بارش نعمت باران حضور بسیجیان در این صبحگاه بسیار پرشور بود گفت: دفاع از ارزش های انقلاب بازنشستگی ندارد و همه آهاد جامعه در راه پاسداری از انقلاب لباس بسیجی بر تن دارند.

او افزود: رزمندگان و جانبازان و شهدا سر دادند تا سر اسلام جدا نشود.

فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه مردم اجازه نخواهند داد نام و راه شهید از جامعه حذف شود گفت: در طول انقلاب هیچ توطئه دشمنان به ثمر ننشسته است و آرزوی های خود را به گور خواهند برد.

سرهنگ‌خمسیه اذعان داشت : هفته دفاع مقدس فقط ۳۱ شهریور تا ۶ مهر نیست بلکه ملت ایران هر روز با اتکا و توان داخلی و اتحاد و انسجام در عرصه های جنگ‌فرهنگی و اقتصادی درحال رزمندگی و جان فشانی هستند.

همچنین حسین زادگان استاندار مازندران در رژه هفته دفاع مقدس با بیان اینکه چرایی دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود، گفت: در هفته دفاع مقدس مهمترین کاری که ما انجام می‌دهیم جشن است و اقدامات تبیینی باید در طول سال انجام شود.

او افزود: انقلاب اسلامی در حالی به پیروزی رسید که قدرت‌های بزرگ را به چالش کشید و حکام فسیل خاورمیانه را دچار ترس کرد.

استاندار مازندران ادامه داد: جنگ هشت ساله در شرایطی به ایران تحمیل شد که گروه‌های سیاسی مختلف، کشور را از ثبات خارج کرده بودند و به لحاظ اقتصادی، در رکود بودیم.

حسین زادگان گفت: مردم با تاسی از امام راحل، مقاومت جدی انجام دادند و با وجود همه پیش‌بینی‌ها و تحریم‌ها، توانستیم عراق را به عنوان کشور متجاوز معرفی کنیم.

او افزود: ایثارگری‌های مردم انقلاب را بیمه کرد و اگر با اقتدار در منطقه و دنیا ایستاده‌ایم به برکت خون شهدا و ارکان نظام و انقلاب است.

استاندار با بیان اینکه دشمنان امروز هم با جنگ اقتصادی، به دنبال شکست انقلاب و این مردم هستند ، افزود:امروز به برکت مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، در مقابل دشمن ایستادگی کردیم و دشمن در مقابل خلاقیت‌های توان نظامی ما سر تعظیم فرود آورده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.