اقدام آتش به اختیار جوانان تبریزی در مقابل فضاسازی‌ اخیر درباره شهدا + فیلم

جمعی از جوانان انقلابی تبریز در حرکتی فرهنگی و جالب، اقدام به نصب تصاویر شهدا بر روی دیوارهای خیابان و کوچه‌ها کردند.

کار متفاوت جوانان انقلابی تبریز برای خنثی سازی توطئه‌ها علیه شهدا +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعی از جوانان آتش به اختیار  تبریز در اقدامی خودجوش برای ارج نهادن به جایگاه شامخ شهدا، تصاویر شهدا را بر سر خیابان‌ها و کوچه‌هایی که مزین به نام شهداست، نصب نمودند. این جوانان انقلابی در این حرکت زیبا عکس‌هایی از شهدا و اطلاعاتی از روز و محل شهادت آنها را طراحی کردند و بر روی دیوار چسباندند.


بیشتر بخوانید: #کوچه_شهید/ این چه رسمی است که اسم شهدا را چیدند؟


گفتنی است؛ طی هفته‌های اخیر شاهد حذف واژه «شهید» از برخی تابلوهای شهری در معابر عمومی بودیم، موضوعی که بازخوردها و اعتراضات بسیاری را در فضای مجازی به دنبال داشت.

در ادامه ویدئویی از فعالیت جوانان تبریزی را برای خنثی سازی اقدام اخیر علیه قهرمانان واقعی ایران زمین را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/
برچسب ها: دیدنی ها ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۵:۰۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
تبریز .تبریز .تبریز .هر جا صحبت از غیرتمندی و دلاوری پیش میاد تبریز اگر اولی نباشد که هست دومی صد در صد هست.قبل از پیروزی انقلاب در چهلم مردم قم بیکباره در این کشور پهناور تبریز تبریز میشه.در زمان پیروزی انقلاب وقتی وقت ملاقات از امام برای مردم تبریز می گیرند و این همه راه را تا تهران میان و اون شکوه و جلال تبریز را در پیش امام به جهان نشون میدن باز تبریزه که تبریز میشه.در هشت سال دفاع مقدس باز تبریزه که تبریز میشه. در این جریان فوتبال که دروازه بان به اصطلاح با اخلاقمون خلافی انجام داد باز تبریز تبریز شد و کاری کردند تا کمیته انضباطی حکم بده مگر نه عمرا کمیته انضباطی اگر حکم میداد.به هر حال دم مردم تبریز گرم گرم گرم انقدر گرم که دشمنانش را بسوزاند و خاکستر کند و خاکسترش را بباد دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
بله آتش به اختیار یعنی اینکه منافقین را از پست های کلیدی کشور بکشیم پایین !!!!نماینده های مجلس متخلف خودباخته متجدد را از طریق افکار عمومی به چهار میخ مجازات بکشانیم یعنی نه به مدیران متخلف دور زن...یعنی کمپین امر به معروف راه انداختن یعنی کمپین حمایت از حجاب در فضای عمومی یعنی راه اندازی الگو و مدل های محجب در جامعه و تبلیغ زیبایی عفاف و حجاب ..جامعه ما جوان است و جوان شیک پوشی و زیبایی را دوست دارد دشمن این موضوع را دانسته و با راه اندازی مدل های بی حجاب و تحت سیطره گرفتن بازار پوشاک بر شاکله مد جامعه ایران در حال حکومت است .با راه انداختن مدل ها ی بی حجاب و چهره عمل کرده و گریم های غلیظ در متروها و اتوبوس ها مراکز خرید فضای مجازی جوان های مارا تحت سلطه گرفته اند و دارند بر مسند مقصودشان می تازند .آتش به اختیار یعنی اتاق فکر فرهنگی تشکیل دادن و جهادی عمل کردن مثل همین جوانان ..جای مسئولین و مراجع دلسوز بودم جهادی به میدان می آمدم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
احسنت یاشاسین تبریز جوانلاری
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
درختمون کرم گرفته نیازبه سم پاشی داره کسی که نام شهیدروحذف کنه خودش بایدحذف بشه نیازبه آتش به اختیارنیست مسولین درخواب .... تواین 40سال خبرهای پیشرفت نظامی شنیدیم پس دیگران قراره کی کارکنن
آخرین اخبار