فرمانده سپاه انصارالحسین ؛

روحیه انقلابی و مدیریت جهادی نیاز امروز جامعه است

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان گفت : روحیه انقلابی مهمترین عامل موفقیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود .

روحیه انقلابی و مدیریت جهادی نیاز امروز جامعه استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار مظاهر مجیدی،فرمانده سپاه استان همدان با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: رژیم بعثی صدام با تمام نیروهای خود به مرز کشورمان تاختند و معتقد بودند می توانند طی سه روز جمهوری اسلامی ما را به فروپاشی برسانند.

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه گرفتن خرمشهر از دست ایران در زمان جنگ ۳۵ روز طول کشید افزود: دشمن وقتی توانست خرمشهر را تصرف کنند نوشتند آمده ایم تا در خرمشهر بمانیم اما با رشادت مردان و زنان ایرانی پس از ۵۷۵ روز خرمشهر را با مقاومت و تقدیم  شهدا گرانقدر  ،این شهر را آزاد کردند.

او گفت : ما توانستیم از همه موانع و۳۶ هزار نیروی نظامی ارتش عراق عبور کنیم و طی تنها ۲۳ روز عملیات نظامی خرمشهر را آزاد کنیم.

فرمانده سپاه همدان گفت:امروز نیاز داریم تا مردم روحیه انقلابی و مدیریت جهادی داشته باشند تا مانند زمان جنگ که خرمشهر را آزاد کردند ما هم نظام انقلاب اسلامی را هدایت کنیم و بتوانیم پا بر جا باشیم.

سردار مجیدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبر به حرکت به سمت پیشرفت با قوای جوانان گفت: حضور جوانان در عرصه های مختلف با الگو گرفتن از فرهنگ عاشورایی می توان. کشور مارا در جایگاه واقعی خود قرار دهد.

انتهای پیام/ا

آزادسازی خرمشهر با مقاومت مردم و خون شهدای گرانقدر محقق شد
 
برچسب ها: سپاه ، نیروی مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.