باز آمد بوی ماه مدرسه ؛

دانش آموزان کلاس اولی با شاخه های گل رز به استقبال بوستان علم و دانش رفتند

صبح امروز ۶۳ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در آذربایجان غربی با شاخه‌های گل رز به استقبال بوستان علم و دانش رفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، دانش آموزان کلاس اولی امروز با شاخه های گل رز به استقبال بوستان علم و دانش رفتند تا فردا روز آینده سازان این کشور باشند و شکوفایی و موفقیت به دست توانای آنان ترسیم شود.
 
ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی صبح امروز در جشن شکوفه ها که در مدرسه فضیلت ارومیه برگزار شد  با اشاره به اینکه هم‌اکنون سه هزار و ۲۰۰ مدرسه ابتدائی در سراسر استان فعالیت خود را آغاز کردند، افزود: همچنین امسال ۶۲ هزار نفر دانش‌آموز در پایه اول ابتدائی تحصیل می‌کنند که نسبت به سال گذشته رشد یک هزار و ۵۰۰ نفر دارد.

 
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه والدین باید فرزندان خود را به گونه‌ای تربیت کنند که الگوی آن‌ها ائمه اطهار (ع) باشد، تصریح کرد: الگوی تربیتی مناسب فرزندان باعث می‌شود آنان در برابر آسیب‌های اجتماعی مصون بمانند.

ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی  اظهار کرد: تمامی دانشمندان بر این باورند کانون اصلی تربیت مدرسه است و تا به مدرسه با این نگرش ننگریم نمیتوانیم به اهداف تعلیم و تربیت دست یابیم بچه‌ها محصول این کانون هستند.

او به هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت ایرانی و اسلامی فرزندان این سرزمین و در نهایت حیات طیبه است.

 

انتهای پیام/م

 

۶۳ هزار دانش‌آموز کلاس اولی راهی کلاس های درس شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.