۸ سال با استکبار جهانی جنگیدیم و پیروز شدیم

امام جمعه اصفهان گفت:۸ سال با استکبار جهانی جنگیدیم و پیروز شدیم چرا که در جنگ انسانیت و پای بندی به اسلام را مراعات کردیم و به همه جهانیان نشان دادیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،آیت الله طباطبایی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در  آیین رژه نیروهای مسلح اصفهان گفت: ما با دفاع مقدس به جهانیان نشان دادیم که می‌توان با خودباوری و اتحاد با تمام قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها مبارزه کرد.

آیت الله طباطبایی افزود: ۸ سال با استکبارجهانی جنگیدیم و پیروز شدیم چرا که در جنگ انسانیت و پای بندی به اسلام را مراعات کردیم و به همه جهانیان نشان دادیم.

او حفظ تقدس‌ها و رعایت جانب انصاف را از ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و یم افزود: در دوران دفاع مقدس بسیاری از بمباران ما در شب انجام می‌شد که به مردم عادی آسیب نرسد.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دفاع ما از همه جهات باعث سربلندی و موفقیت نظام اسلامی بود افزود:در این جنگ که به ما تحمیل شد خداوند خیر و برکت زیادی را برایمان جاری کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان هم در این آیین، همدلی و هماهنگی نیرو‌های مسلح در استان را نمونه و زبانزد دانست و افزود: توان بازدارندگی نیرو‌های مسلح در حد اعلا و آماده هرگونه تحرکی هستند.

سردار مجتبی فدا گفت: پاسخ نیرو‌های مسلح به دشمنان دندان شکن است و آماده خنثی کردن نقشه‌های شوم شان هستیم.

این مراسم در کنار قبور منور و ملکوتی شهدای دفاع مقدس در گلستان شهدای اصفهان در حال برگزاری است و قرار است یگان‌های مختلف نیرو‌های مسلح همراه با ادوات و تجهیزات از مقابل جایگاه عبور کنند.

انتهای پیام/م

 

آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار