پس از گذشت یک دهه؛

پروژه احداث خانه جانبازان نیمه‌کاره است

دبیر هیئت ورزش جانبازان استان خوزستان گفت: خانه جانبازان استان از سال ٨۶ تاکنون تکمیل نشده است.

ابراهیم قرباوی دبیر هیئت ورزش جانبازان استان خوزستان در خصوص مشکلات ورزش جانبازان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: در استان با مشکل نداشتن سالن برای برگزاری مسابقات و یا بی کیفیت بودن سالن‌ها روبرو هستیم.

او افزود: بودجه دولتی کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد و ما مجبور به درآمدزایی از جا‌های دیگر هستیم به دلیل شرایط خاص جانبازان هزینه‌های آن‌ها به نسبت به افراد سالم بیش‌تر است.

قرباوی در خصوص شرایط ورزشکاران جانباز بیان داشت: جانبازان در ۲۲ رشته فعالیت می‌کنند که در استان زمینه برای برگزاری ۱۰ رشته فراهم است و خوشبختانه ورزشکاران خوزستانی در کشور موفقیت‌های بسیاری کسب کرده اند.

جانبازان خوزستانی بی همتا در جهان

دبیر هیئت ورزش جانبازان با بیان اینکه ورزشکاران استان در جهان بی همتا هستند اظهار کرد: ورزشکارن خوزستانی نه تنها در کشور بلکه در جهان نیز سرامد این رشته‌ها هستند.

او عملکرد وزشکاران جانباز را فوق العاده توصیف کرد و اذعان داشت: در مسابقات کشوری ۲۷ مدال در بخش آقایان و بانوان کسب کرده ایم، همچنین در مسابقات جاکارتا اندونزی ورزشکاران خوزستانی موفق به دریافت ۵ مدال طلا ۴ مدال نقره و ۳ مدال برنز شدند.

به گفته ابراهیم قرباوی، در استان ۶۵۰ ورزشکار فعالیت می‌کنند که ۵۰۰ نفر آن‌ها را آقایان و ۱۵۰ نفر آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.