اعزام ۱۴ تیم پزشکی به مناطق محروم و روستایی خراسان‌شمالی

۱۴ تیم تخصصی و عمومی بسیج جامعه پزشکی، همزمان با هفته دفاع مقدس، در قالب طرح «شهید رهنمون»، به مناطق محروم و روستایی استان اعزام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،عیسی برجی مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، ۱۴ تیم تخصصی و عمومی بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم استان اعزام می‌شود.

برجی افزود: یکی از اهداف بسیج، محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم است و ویزیت رایگان در درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی - درمانی، اعزام تیم‌های تخصصی و عمومی در قالب طرح شهید دکتر رهنمون به مناطق محروم روستایی و شهری و اعزام تیم پزشکی و مشاوره‌ای به مساجد صورت می‌گیرد.

او از برپایی ایستگاه سلامت در مساجد استان خبر داد، افزود: در این هفته در ۱۱ مسجد خراسان‌شمالی ایستگاه سلامت برای ویزیت و مشاوره به بیماران نیازمند با حضور پزشکان عمومی و متخصص دایر می‌شود.

برجی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی زندگی نامه شهید رهنمون ویژه کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان و برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خواهران بسیجی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی بیان کرد: کانون بسیج جامعه پزشکی نیز در این هفته در محل اورژانش ۱۱۵ استان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/د

اعزام ۱۴ تیم پزشکی به مناطق محروم و روستایی خراسان‌شمالی

برچسب ها: حقوق شهروندی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.