اخبارحوادث سی و یکم شهریور ماه ۹۸؛

دستبند قانون بردستان مخل نظم و امنیت / فوت ۷۵ درصد راکبان موتورسیکلت‌ها در اثر ضربه به سر

مهم‌ترین حوادث امروز سی و یکم شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز سی و یکم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستبند قانون بردستان مخل نظم و امنیت

سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی"رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول اخباری مبنی بر اینکه فردی باعث اخلال در نظم عمومی جامعه شده و نارضایتی شهروندان را در پی داشته، ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی لازم یک گروه از ماموران وارد عمل شدند و با انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد مورد نظر در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان تاکید کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.
 
 

فوت ۷۵ درصد راکبان موتورسیکلت‌ها در اثر ضربه به سر

سرهنگ "محمدرضا محمدی"رئیس پلیس راهور اصفهان اظهار داشت: کلاه ایمنی درکاهش آسیب‌های وارده به راکبان وسرنشین‌های موتورسیکلت‌ها نقش اساسی دارد در حالیکه در کلان شهر اصفهان کم‌تر از ۱۰ درصد از موتورسواران از کلاه استفاده می‌کنند.

سرهنگ محمدی عنوان کرد: طبق آمار‌های بررسی شده توسط کارشناسان پلیس راهور بیش از ۴۵ درصد از جانباختگان تصادفات استان اصفهان موتورسوار‌ها و راکبان آن‌ها می‌باشند.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین بیش از ۷۵ درصد جانباختگان تصادفات موتورسیکلت‌ها در اثر وارد شدن ضربه به سر جان خود را از دست داده اند.

رئیس پلیس راهور اصفهان ضمن ابراز نگرانی از آمار نگران کننده تصادفات موتورسیکلت‌ها به آنان توصیه کرد: حتما از کلاه ایمنی استفاده کنید، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید، وارد آزاد راه‌ها و اتوبان‌ها نشوید و ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، به حقوق سایر رانندگان و عابران احترام بگذارید.
 

قاتلان طبیعت گرفتار قانون شدند

سرهنگ "سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت:ماموران انتظامی و گشت این فرماندهی حین کنترل محور‌های مواصلاتی، ۵ دستگاه خودروی سواری و وانت نیسان حامل ذغال و چوب بلوط جنگلی را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌ها بیش از ۲ تن ذغال و چوب بلوط قاچاق کشف شد.

او با اشاره به دستگیری ۵ نفر در این رابطه افزود: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مخربین محیط زیست و قاچاقچیان چوب جنگلی که سرمایه‌های عظیم طبیعت می‌باشند و اخیرا توسط قاتلان طبیعت و باند قاچاقچیان برای منافع شخصی ازبین می‌روند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 
 

دستگیری ۳ مالخر وخوشحالی ۳۴ مالباخته در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وجود تعداد زیادی اموال مسروقه در ۲ کارگاه ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: در همین رابطه مأموران انتظامی کلانتری ۲۳ با انجام یک سری تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی این ۲ کارگاه ضایعاتی که در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

سرهنگ خدادوست ادامه داد: مأموران با کسب مجوز قضائی طی ۲ مرحله از محل‌های موصوف بازدید و تعداد زیادی اموال سرقتی شامل سیم و کابل برق، تجهیزات داخل خودرو، وسایل و ابزار آلات ساختمانی را کشف کردند.

او تصریح کرد: طی این دو عملیات ۳ مالخر اموال مسروقه دستگیر و در این راستا ۳۴ نفر مالباخته و محل‌های سرقت نیز شناسایی شدند.
این مقام انتظامی افزود: ۳ مالخر دستگیر شده با اعتراف به بزه انتسابی خود پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 

توقیف محموله میلیاردی چمدان قاچاق در"شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی شهرستان شاهین شهر حین گشت زنی دریکی از محور‌های ارتباطی این شهرستان به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود:در بازرسی از این خودرو ۸۳ عدد چمدان مسافرتی خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری راننده در این رابطه، بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع وقانونی می‌کند و اجازه فعالیت را به آنان نخواهد داد.

سقوط ۲ کارگر از طبقه ۱۸، اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: امروز در پی دریافت گزارشی از سقوط ۲ کارگر از مجتمع ۱۸ طبقه در حال ساخت در طرح شهید کشوری از مسیر آسانسور، ماموران آتش نشانی از ایستگاه شماره ۲۳ و پنج به محل حادثه اعزام شدند.

فرهاد کاوه اهنگران افزود: هر ۲ کارگر بعد از تلاش‌های آتش نشانان زنده، ولی با کوفتگی شدید و شکستگی و با هوشیاری تحویل عوامل اورژانس شهر شدند.

او گفت: علت حادثه در دست بررسی است.
 

انتهای پیام/م
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار