خالق شخصیت «رمبو» از فیلم جدید استالونه متنفر است

دیوید مورل خالق شخصیت «رمبو» از فیلم «آخرین خون» با بازی سیلوستر استالونه شدیداً انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سینما بِلِند، دیوید مورل نویسنده آمریکایی به فیلم «آخرین خون» با بازی سیلوستر استالونه واکنش نشان داد.

او نویسنده کتاب «اولین خون» است که در سال ۱۹۷۲ منتشر شد و برای اولین بار شخصیت رمبو را معرفی کرد. شخصیتی که با بازی سیلوستر استالونه به شهرت رسید.

جدیدترین قسمت این فیلم که با عنوان «آخرین خون» به تازگی اکران شده امتیازات پایینی را از سوی منتقدان دریافت کرده است و خالق این شخصیت نیز با این نظرات موافق است.

این نویسنده در ابتدا بسیار خود را مشتاق ساخت قسمت پنجم فیلم رمبو اعلام و پیش از این انتشار بار‌ها از این فیلم یاد کرده بود. اما پس از دیدن فیلم سیلوستر استالونه اعلام کرد، این فیلم فراتر از فانتزی است و منتقدان حق داشتند امتیاز پایینی به این فیلم بدهند.

او همچنین گفت: این فیلم افتضاح است؛ از اینکه نام من در بین کسانی که این فیلم را ساخته اند، دیده می‌شود احساس شرمساری می‌کنم.

گفتنی است امتیازاتی که تا روز گذشته به این فیلم داده شده، ۳۱ درصد از ۸۱ منتقد و ۸۴ درصد از ۷۵۷ مخاطب است. امتیاز این فیلم از نگاه سینما اسکور نیز B در نظر گرفته شده است. در سایت IMDb نیز از ۲۶۱۱ مخاطبی که به این فیلم رای داده اند، امتیاز ۷.۲ از ۱۰ را دریافت کرده که به نظر می‌رسد مورد علاقه مخاطبان بوده است. چهار فیلم منتشر شده از این مجموعه سینمایی تا کنون ۷۲۷ میلیون دلار فروش داشته اند.

انتهای پیام/

انتقاد خالق رمبو از فیلم آن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار