انقلاب اسلامی در برابر ظلمات و تاریکی‌ها قیام‌کرده است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: انقلاب اسلامی در برابر ظلمات و تاریکی‌ها قیام‌کرده است و استکبار جهانی همه تجهیزات خود را برای پیروزی علیه ظلمت به کا برد، اما موفق نشدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: انقلاب اسلامی در برابر ظلمات و تاریکی‌ها قیام‌کرده است. استکبار جهانی همه تجهیزات خود را برای پیروزی علیه ظلمت به کا برد، اما موفق نشدند.

او افزود: ۴۰ سال قبل در این روز پیامی به همراه داشت و فهوای آن یک جمله بود که جهان علیه یک انقلاب نوپا، حمله ناجوامردانه به ایران اسلامی از زمین، آسمان و دریا انجام داد و صدام در توهم پیروزی یک هفته‌ای با پشتیبانی شیوخ منطقه و با استفاده از مندرترین‌ تجهیزات نظامی با شکست سنگینی مواجه شد.

موسوی فرد بیان داشت: در تمام جبهه‌ها شاهد حضور ستون پنجم دشمن یعنی منافقین و شهادت مردم کشور به دست آن‌ها هستیم و در دوران دقاع مقدس جمهوری اسلامی ایران را از داشتن حتی سیم خاردار تحریم کردند.

اقتدار کشور در اطاعت از فرامین رهبری است

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: با مقاومت و اطاعت، برنامه‌ریزی و اطاعت از فرامین امام راحل و رهبرمعظم انقلاب به چنان توانمندی و اقتدار راه پیدا کرده و از جنگنده تا موشک دوربرد و نقطه‌زن باوجود تحریم دست یافته و توانستیم به این‌جایگاه راه پیدا کنیم.

امام جمعه اهواز گفت: دوران دفاع مقدس با تجربیات ارزشمند و شیرین با مدیریت جهادی شهید طهرانی به دستاورد‌هایی همون امنیت راه پیدا کردیم، دستاورد‌هایی که خاری در چشم دشمنان است.

او اظهار داشت: مقاومت امروز مشمول وعده‌های الهی خواهد شد  و شهادت برخی از هم‌وطنان در رژه ۳۱ شهریورماه بیانگر پیروزی در میدان مقاومت است و مانند یک خار در چشم دشمنان است و دشمنان راهکاری به جز ترور ندارد و خانواده‌های شهدا باید مفتحر باشند که اقتدار امروز مرهون جانفشانی فرزندان آن‌ها است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.