بسته اخبار حوادث امروز سی ویکم شهریورماه۹۸.

قاچاق ۱۳ قطعه بلبل خرما و ۳ قطعه مرغ مینا تا دستگیری توزیع کننده مواد مخدر

مهم‌ترین حوادث امروز (سی ویکم شهریورماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه سی و یکم شهریور ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جلوگیری از خروج ۱۳ قطعه بلبل خرما و سه قطعه مرغ مینا

رضا جاوید رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرمشهرگفت:یگان حفاظت محیط زیست خرمشهر طی گزارش ماموران فرماندهی هنگ مرزی خرمشهر در شلمچه موفق به دستگیری یک نفر متخلف که قصد خروج ۱۳ قطعه بلبل خرما و سه قطعه مرغ مینا را نموده بود، شدند.

او افزود:فرد متخلفی که قاچاق ۱۳ قطعه بلبل خرما و ۳ قطعه مرغ مینا به کشور همسایه را داشته دستگیرشد.

لازم به ذکر است بعد از تکمیل پرونده متخلف جهت رسیدگی به تخلف و صدور رای نهایی به مراجع قضایی معرفی گردید و پرندگان نیز به دستور مقام قضایی رهاسازی شدند.

دستگیری توزیع کننده حرفه ای مواد مخدر صنعتی

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: با دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر انتقال و توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح شهرستان آبادان، دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۱ ولیعصر در تحقیقات گسترده پلیسی یکی از توزیع کنندگان حرفه ای مواد مخدر صنعتی را در منطقه کوی ولیعصر آبادان شناسایی و متهم را تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی محل فعالیت این سوداگر مرگ را بازرسی و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه شهروندان از بابت دستگیری متهم  از پلیس قدردانی کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم چند بسته مواد مخدر صنعتی آماده فروش کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: محیط زیست ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.