بسته اخبار حوادث امروز ۳۱ شهریور ماه ۹۸؛

بخشی از سازمان فنی و حرفه‌ای در آتش سوخت/ جوجه تیغی گرفتار در لای دو دیوار به دامان طبیعت بازگشت

مهم‌ترین حوادث امروز یک شنبه ۳۱ مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز یک شنبه ۳۱ مرداد سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهار آتش در محوطه سبز و انبار اسقاطی سازمان فنی و حرفه‌ای

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیروز بخشی از محوطه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مهاباد دچار حریق شد، در این آتش سوزی قسمت‌هایی از محوطه‌ی سبز و انبار اسقاطی و ساختمان‌های انتهای این مرکز در آتش سوخت.

او علت آتش سوزی را بی احتیاطی و سهل انگاری اعلام کرد و افزود: یک گروه سه نفره از آتش نشانان با اعلام وقوع این خبر در محل حاضر شدند و از گسترش آتش و سرایت آن به سایر قسمت‌های مرکز جلوگیری کردند.

احمدی اضافه کرد: همزمان با آتش سوزی در سازمان فنی و حرفه ای، آتش سوزی پوشش گیاهی در پادگان ارتش اتفاق افتاد که مهار آن به وسیله ۲ گروه ۳ نفره یک ساعت و نیم به طول انجامید.

نجات و آزاد سازی جوجه تیغی گرفتار

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: یک جوجه تیغی که در لای دو دیوار محله مکریان گیر کرده بود به وسیله آتش نشانان و پس از سلامتی و بهبود وضعیت جسمی و توانایی در چشمه محل رودخانه سد مهاباد رها سازی شد.

او بیان کرد: جوجه تیغی به وسیله چند نفر از دوستداران محیط زیست در این شهرستان پیدا شده بود.

احمدی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ پرنده و حیوان وحشی پس از تیمار و بهبود به دامان طبیعت بازگشته‌اند.

احمدی همچنین از زنده گیری یک حلقه مار در مرکز تصفیه خانه سد مهاباد خبر داد و اضافه کرد: این کار به وسیله یکی از کارکنان آتش نشانی در دل طبیعت رها سازی شد.

آتش این بار به جان ماشین ۴۰۵ افتاد

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: ساعت ۹ و نیم دیشب مبنی بر تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانان نیز پس از دستیابی به کانون حریق، شعله‌های آتش خودرو در پارکینگ ساختمان را مهار و کاملاً خاموش کردند.

او علت آتش سوزی را اتصال سیم کشی اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از قطع برق محل حادثه را ایمن کرده، مانع از سرایت آن به داخل پارکینگ شدند.

احمدی تصریح کرد: این حادثه هیچ مصدومی در پی نداشت، ولی متاسفانه داخل خودروی مذکور کامل در آتش سوخت و علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام / س خ 

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.