با رأی اعضای شورای شهر تهران؛

حق شناس نماینده جلب و جذب مشارکت بخش خصوصی در توسعه مجتمع‌های فرهنگی و سینمایی شد

با رأی مثبت اعضای شورای شهر تهران حق شناس، نماینده شورای شهر برای جلب و جذب مشارکت بخش خصوصی جهت توسعه مجتمع‌های فرهنگی و سینمایی منصوب شد.

انتخاب حق شناس به عنوان نماینده جلب و جذب مشارکت بخش خصوصی در توسعه مجتمع‌های فرهنگی و سینماییبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخاب یک نفر به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کمیته اجرایی مصوبه بند ۵ ذیل ماده چهارم مصوبه چگونگی جلب و جذب مشارکت بخش خصوصی در توسعه مجتمع‌های فرهنگی و سینمایی در دستور کار یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت.

محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: باید طوری برنامه ریزی و کمک شود که مشارکت‌ها در این حوزه شکل گیرد و قرار بر این است که شورا نماینده‌ای در این بخش داشته باشد و اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نظر بر این موضوع داشتند که من مسئولیت نمایندگی شورا را بر عهده گیرم.


بیشتر بخوانید: خروج طرح انتخاب کارشناس آموزش مسائل محیط زیست از دستور کار شورای شهر تهران


پس از اظهارنظر حق شناس حسن رسولی دیگر عضو شورای شهر تهران در مخالفت با این طرح گفت: مخالفت من با آقای حق شناس و انتخاب او نیست و پیشنهاد من این است که موضوع مجدد به هیئت رئیسه برگردد و اگر نیاز باشد مصوبه سال ۹۶ را اصلاح کنیم.

علی اعطا دیگر عضو شورای شهر تهران در صحبتی کوتاه در موافقت با انتخاب محمدجواد حق شناس گفت: نباید به گونه‌ای عمل شود که کار شهرداری و شورای معطل بماند و ما می‌توانیم به این طرح رأی دهیم و به موازات اصلاح مصوبه را نیز انجام دهیم.

پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان طرح انتخاب یک نفر به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کمیته اجرایی مصوبه بند ۵ ذیل ماده چهارم مصوبه چگونگی جلب و جذب مشارکت بخش خصوصی در توسعه مجتمع‌های فرهنگی و سینمایی در صحن شورای شهر تهران به رأی گذاشته شد و اعضای شورای شهر تهران با ۱۶ رأی موافق محمدجواد حق شناس را به عنوان نماینده شورا در این بخش انتخاب کردند.

انتهای پیام/

نماینده شورای شهر تهران برای جذب مشارکت بخش خصوصی جهت توسعه مجتمع‌های فرهنگی منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار