تشکیل ۱۵۷ پرونده تخلف در بازار خرید مدارس

رییس بازرسی اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: با توجه به طرح نظارتی بازگشایی مدارس ۱۵۷ پرونده تخلف واحد صنفی تشکیل و به تعزیرات ارسال شد.

تشکیل ۱۵۷ پرونده تخلف در بازار خرید مدارسرامین پهلوانی رییس بازرسی اتاق اصناف استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  با بیان اینکه در شهریورماه ۷۵۷ بازدید انجام شدگفت: با توجه به طرح نظارتی بازگشایی مدارس ۱۵۷ پرونده تخلف واحد صنفی تشکیل و به تعزیرات ارسال شد.

او بیان کرد: اکیپ‌های بازرسی اتاق اصناف در نمایشگاه پاییزه و در  بازار فروش نظارت می‌کردند که در نمایشگاه پاییزه ۱۲ تا پرونده از ۲۱ تا ۲۶ شهریور ماه تشکیل شد.

پهلوانی گفت: ۵ اکیپ بازرسی نیز در راسته بازار  ۲۲ بهمن و مسکن  لوازم التحریر‌ها مانتو فروشی نوشت افزار کیف و کفش فروشی‌ها را بازدید کردد  و بیشترین تخلفات مربوط به گران فروشی صادر نکردن فاکتور است.

او افزود: در ماه‌های تیرماه و مردادماه نیز ۱۲۵۰ مورد بازدید انجام شد و حدود ۱۷۰ تا ۲۵۰ پرونده تخلف در این مدت تشکیل شد  البته در این میان پرونده‌هایی نیز با حضور طرفین حل و فصل شدند.

به گفته این مسئول  در نمایشگاه پاییزه نیز همزمان نمایشگاه تنظیم بازار نیز برگزار شد  که ۱۵ تن برنج  جی تی سی  به قیمت کیلویی ۶۵۰۰ تومان  ۴ تن شکر دولتی به قیمت ۳۲۵۰ تومان و ۳ تن گوشت منجمد وارداتی به قیمت ۵۰ هزار تومان  و یک تن مرغ منجمد  با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان  عرضه شد.

او گفت: خوشبختانه قیمت‌ها در بازار ثبات پیدا کرده و قیمت گوشت مرغ ثابت شده است و پیش بینی ما این است  که  ثبات قیمت در بازار پایدار باشد.

پهلوانی  گفت: در شهر کرمانشاه ۳۷ هزار واحد صنفی فعالیت می‌کنند و ۸ هزار واحد نیز فاقد مجوز هستند که در مرحله اول اخطار دریافت می‌کنند و بعد از ۱۵ روز در صورت توجه نکردن  پلمب می‌شوند.

انتهای پیام/ز

 

 

بازرسی اتاق اصناف  در ایام بازگشایی  مدارس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار