مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان خبرداد؛

اضافه شدن ۱۵ کلاس درس جدید به فضای آموزشی دامغان

حسن کاتبی گفت: این کلاس ها به همت خیران در ۲ مدرسه جدید، برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ آماده خدمت رسانی است.

اضافه شدن ۱۵ کلاس درس جدید به فضای آموزشی دامغانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن کاتبی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت:  آموزش و پرورش شهرستان دامغان از اول مهرماه امسال با ۶۵۰ کلاس درس، سال تحصیلی خود را آغاز می‌کند که از این تعداد، ۱۵ کلاس تازه‌ساز شامل ۹ کلاس متعلق به دبیرستان دکتر منصوری شهر دامغان و ۶ کلاس هم متعلق به مدرسه فاطمی روستای فیروزآباد است.

او افزود: مدرسه دکتر منصوری دامغان دارای هشت اطاق اداری و ۹ کلاس درس با ظرفیت ۲۱۰ دانش آموز است که با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال احداث شده است.

کاتبی بیان کرد: مجموعه فاطمی روستای فیروزآباد نیز با ظرفیت ۶۶ دانش آموز و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال احداث شده و آماده بهره برداری است.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان تصریح کرد: مجموعه ورزشی دانش آموزی شهدای مدافع حرم دامغان نیز از طرح‌های ورزشی جدید در مسکن مهر این شهر است که در هفته دولت امسال با هدف تامین نیاز ساکنان مسکن مهر و دانش آموزان منطقه بهره برداری شده است.

او افزود: این مجموعه ورزشی با زیربنای یک هزار و ۶۶۵ متر مربع و اعتبار ۱۶ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال ساخته شد که به منظور تجهیز این مجموعه نیز تاکنون یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

کاتبی گفت: تعداد ۶۰ خیر مدرسه ساز از این شهرستان در سامانه‌های مجامع خیران مدرسه ساز کشور ثبت است که در زمینه‌هایی هم‌چون اهدای زمین، ساخت مدرسه، احداث نمازخانه، سرویس بهداشتی، اهداء منزل مسکونی، خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مشارکت دارند.

مجمع خیران آموزش و پرورش دامغان دارای ۶۶ عضو خیر و ۲۰۰ نیک اندیش است که از ۱۰۵ مدرسه موجود در شهرستان دامغان, ۲۳ مدرسه خیرساز است.

شهرستان دامغان دارای حدود ۱۴ هزار دانش آموز و یک هزار و ۱۸۰ فرهنگی شاغل است.

انتهای پیام / م

وجود ۲۳مدرسه خیرساز در دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار