پس از گذشت ۲ سال؛

هیات والیبال خوزستان چشم به تامین بودجه دوخته است

رییس هیات والیبال استان خوزستان گفت: ۲ سال است به والیبال استان بودجه‌ای اختصاص نیافته است.

سعید شاهرخی رییس هیات والیبال استان خوزستان در خصوص مشکلات این ورزش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان استان هیچ بودجه‌ای در اختیار ما نگذاشته است، ضمن اینکه سایر شهرستان‌های استان نیز فاقد تجهیزات و امکانات هستند.

او افزود: در زمان سیل ابتدای سال جاری، سالن خانه والیبال استان در اختیار سیل زده‌ها قرار گرفت و متاسفانه بیش از ۶۰۰ میلیون ریال خسارت دید که اداره کل این خسارت‌ها را جبران نکرد.

والیبال خوزستان در لیگ برتر تیم ندارد

شاهرخی بیان داشت: متاسفانه تیم استان خوزستان به دلیل حمایت نشدن از سوی بخش خصوصی در لیگ کشور تیم ندارد و این یک ضعف برای استان محسوب می‌شود.

این مقام مسؤل عملکرد والیبال استان در چند سال اخیر را بسیار خوب توصیف و تصریح کرد: لیگ والیبال در خوزستان با وجود محدودیت‌ها با بهترین کیفیت در کشور برگزار می‌گردد.

به گفته رییس هیات والیبال استان خوزستان، برای اولین بار در کشور از سیستم منشی گری استفاده می‌شود.

سعید شاهرخی در خصوص چگونگی حمایت از استعداد‌های والیبال اظهار کرد: در استان کمیته استعدادیابی به دنبال نونهالان بلند قد در بخش اقایان و بانوان است.

او گفت: در استان خوزستان ۱۵ هزار والیبالیست فعالیت دارند که ۸ هزار نفر آن‌ها را بانوان و بیش از ۷ هزار نفر آن‌ها را آقایان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.