گسترش فرش آسفالت در خیابان‌های اهواز

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز از عزم جدی برای رفع مشکل آسفالت خیابان‌ها در مناطق مختلف این کلانشهر خبر داد.

وحید معینی زاده سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با کلید خوردن طرح آسفالت محله به محله که از شهرداری منطقه ۳ در مناطقی از جمله؛ زیتون کارمندی، کوی ملت، ملی راه، زاویه، فرهنگیان و زرگان و با هدف اجرای پروژه‌های نوسازی و احداث آسفالت خیابان‌ها آغاز شد و پیش بینی می‌شود که این طرح در مناطق ۲،۶ و ۷ نیز بزودی اجرا شود.

او افزود: در منطقه ۳ به غیر از علی آباد که برای اولین بار آسفالت شد، بیش‌ترین پروژه‌ها تعمیری و نوسازی است که درصد زیادی از کار انجام شده است و البته در منطقه زاویه به دلیل ریزش و گرفتگی فاضلاب روند کار کند‌تر است.

معینی زاده بیان داشت: در مناطقی مثل عین ۲ که در جریان سیلاب متحمل خسارات زیادی شدند و فاضلاب این قسمت دچار نشست و آسیب جدی شد و ما منتظر اتمام کار همکاران در سازمان آبفا هستیم تا سریعا اقدام کنیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: در محلات جدید و نوسازی مانند مهدیس کار‌های زیرسازی انجام شده، ولی به دلیل وجود برخی مشکلات نظیر نا تمام ماندن پروژه‌های فاضلاب، برق و مخابرات و حفاری‌های صورت گرفته آسفالت این مناطق پروسه زمانبری خواهد بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز اذعان داشت: در منطقه گلستان از تکنولوژی جدید بازیافت آسفالت سرد برای نوسازی آسفالت جاده‌ها استفاده می‌شود که در این روش از آسفالت موجود استفاده شده و تمام ریز دانه‌ها و درشت دانه‌ها از همان آسفالت قبلی تأمین می‌شود و با توجه به قیمت بالای قیر، شیوه‌ای مقرون به صرفه است و از نظر مقاومت نیز در سطح بالایی قرار دارد.

وحید معینی زاده تصریح کرد: همیشه آسفالت کاری باید بعد از اتمام همه پروژه‌های شهری و عمرانی انجام گیرد تا از دوباره کاری و شکافتن آسفالت و بروز هزینه اضافه جلوگیری شود و همین امر باعث طولانی شدن بعضی از پروژه‌های آسفالت کاری شده و به طبع آن موجب نارضایتی شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/گ

آغاز عملیات آسفالت معابر شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.