مدیران باید در خصوص توسعه استان بالاترین احساس مسئولیت را داشته باشند

معاون استاندار کرمانشاه گفت:همه مدیران باید در خصوص توسعه استان بالاترین احساس مسئولیت را داشته باشند و ما به تعبیر رهبر معظم انقلاب، رزمندگان اقتصادی هستیم و باید با تمام وجودمان کار کنیم.

مدیران باید در خصوص توسعه استان بالاترین احساس مسئولیت را داشته باشندبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛  جلسه کمیته بهبود فضای کسب و کار به ریاست  معاون استاندار و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط و با موضوع بررسی آخرین وضعیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص تسهیل در امور سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برگزار گردید.


حاتمی در این جلسه با اشاره به عزم جدی استان برای کاهش روند و زمان سرمایه گذاری گفت:هر پروژه ای که ایجاد اشتغال کند، مهم و آنهایی که بالای۵۰ نفر اشتغالزایی کنند پروژه های کلیدی محسوب میشوند و از استاندار تا تمام مدیران استان در خصوص حل مشکلات پروژه‌ها و حمایت از آنها از هیج تلاشی فروگذار نمیکنند.


معاون استاندار اظهار داشت:همه مدیران باید در خصوص توسعه استان بالاترین احساس مسئولیت را داشته باشند و ما به تعبیر رهبر معظم انقلاب، رزمندگان اقتصادی هستیم و باید با تمام وجودمان کار کنیم.


او در پایان بیان داشت: برنامه‌های تسهیل در سرمایه گذاری استان به ویژه در حوزه گردشگری و جهاد کشاورزی پیشرفت محسوسی داشته و با هر دستگاهی که در مسیر سرمایه گذاری استان اخلال ایجاد کند مانند سازمان نظام دامپزشکی برخورد خواهیم کرد.

انتهای  پیام/ز


عزم جدی استان  کرمانشاه برای کاهش روند و زمان سرمایه گذاری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار