استفاده از خوراکی های غیر مجاز در بوفه مدارس ممنوع است

مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: فروش تغذیه و خوراکی‌های غیر مجاز در بوفه مدارس ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

احمد سواعدی مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شرایط بوفه مدارس طبق بخشنامه وزارت آموزش و پرورش برعهده سازمان دانش آموزی است.

او افزود: مدیران مدارس مسئول مستقیم نظارت بر بوفه مدارس است و بهترین تغذیه‌هایی که می‌توان در بوفه‌ها عرضه کرد عبارت اند از خوراکی‌هایی که با فاکتور رشد دانش آموزان تناسب داشته باشند.

سواعدی بیان داشت: باید همه فروشندگان بوفه کارت بهداشت سلامت داشته باشند و خوراکی‌های غیرمجازی که خودشان تهیه می‌کنند را نباید در بوفه مدارس ارائه کنند.

مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۴ تصریح کرد: مواد غذایی مجاز و غیرمجاز طی بخشنامه اعلام می‌شود که بازرسان نظارت‌های لازم را در طول سال تحصیلی انجام می‌دهند.

این مقام مسئول در خصوص نظارت بر قیمت‌های مواد غذایی بوفه مدارس نیز گفت:  در بحث قیمت‌ها نیز نرخ نامه مواد غذایی حتما باید در بوفه مدارس ارائه شود و در صورت مشاهده هر نو تخلف با بوفه دار برخورد می شود.

انتهای پیام/م

برخورد با بوفه داران متخلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.