سرپرست تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

بازیکنان لژیونر درگیر مسابقات باشگاهی هستند/ امیدوارم تهران در آینده صاحب تیم هندبال شود

اخوان گفت: بازیکنان لژیونر کشورمان به خاطر آن که درگیر مسابقات باشگاهی هستند، نمی‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند.

مهدی اخوان سرپرست تیم ملی هندبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی اظهار داشت: اردو‌های اخیر تیم ملی همیشه با مشکلاتی مواجه بوده است. ما در این اردوی اخیر حدود ۲ ماه بازیکنان را در اختیار نداشتیم و بازیکنان در تیم های خود بازی می‌کردند و این مشکلاتی بود که در تیم ملی وجود داشت. اما با وجود این تمرینات تیم ملی را با حضور جوانان برگزار کردیم و یک بازی تدارکاتی هم با تیم ملی جوانا برگزار کردیم. اکنون شرایط تیم ملی خوب است و امیدوارم که در نبود بازیکنان لژیونر بتوانیم با جوانانمان نتیجه بگیریم.

او افزود: بازیکنان لژیونر ما به خاطر این که درگیر مسابقات باشگاهی خودشان هستند، نمی‌توانستند در اردوی اخیر تیم ملی ما را همراهی کنند و ما مجبور شدیم بدون حضور آن‌ها اردو را با حضور بازیکنان جوان برگزار کنیم و امیدوارم که بتوانیم با قاطعیت وارد مسابقات انتخابی المپیک شویم تا در آن جا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

سرپرست تیم ملی هندبال درباره این که آیا بازیکنان لژیونر تیم ملی به خاطر وضعیت اقتصادی به خارج از ایران می‌روند و این که نبود آن‌ها می‌تواند به تیم ملی ضرر بزند بیان کرد: این که بازیکنان ما در خارج از ایران بازی می‌کنند برای ما افتخار است و به نظر من فدراسیون جهانی باید با کنفدراسیون آسیا هماهنگی‌هایی را انجام دهند تا بازیکنانی که در لیگ‌های دیگر کشور‌ها بازی می‌کنند بتوانند به راحتی به تیم ملی کشورشان اضافه شوند. همچنین بازیکنان ملی پوش ما شایسته حضور در تیم ملی هستند و به خاطر آن که شرایط فراهم نبود نتوانستند به تیم ملی اضافه شوند.


بیشتر بخوانید: برنامه هندبالیست‌ها در جاکارتا/ گام نخست نبرد با مالزی


اخوان سرپرست تیم ملی هندبال درباره این که اردوی اول تیم ملی به خاطر نبود برخی از امکانات با مشکلاتی روبرو بود گفت: این مشکلات همیشه در اولین اردو‌ها وجود دارد، اما خوشبختانه با هماهنگی‌هایی که با رئیس فدراسیون داشته ایم توانستیم این مشکلات را تا حدود بسیار زیادی رفع کنیم و اکنون وضعیت تیم ملی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

سرپرست تیم ملی هندبال درباره هزینه‌هایی که برای تیم ملی در رقابت‌های مختلف شده است و این که آیا پیشرفتی هم تیم ملی به خاطر این هزینه کردن‌ها داشته است بیان داشت: در این مدت تیم ملی پیشرفت زیادی کرده است و بازیکنان ما بیشترشان جوان هستند و حتی برخی از آن‌ها برای اولین بار است که به تیم ملی دعوت شده اند و من امیدوارم که با حضور این جوانان در مسابقات آینده نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

مهدی اخوان درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی هم گفت: قبل از مسابقات انتخابی المپیک قرار است تیم ملی در تورنمنت چهار جانبه‌ای که در شهر اصفهان برگزار می‌شود شرکت کند که با حضور تیم ملی عراق، تیم ملی جوانان و دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان قرار است در این رقابت‌ها شرکت کند و بعد از این مسابقات تیم ملی به قطر می‌رود و در آن جا دو بازی تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی این کشور برگزار می‌کند.


بیشتر بخوانید: نخستین حضور سرمربی مقدونیه ای تیم ملی هندبال در تمرین تیم ملی


سرپرست تیم ملی هندبال در پایان صحبت هایش درباره مشکلات تیم ملی هندبال هم گفت: در گذشته هندبال در استان‌هایی که از محبوبیت و طرفداران زیادی برخودار بود تشکیل می‌شد، اما امروزه این استان‌ها جای خود را به دیگر شهر‌هایی داده اند که زیاد مورد توجه نیست یکی از آن استان‌هایی که در گذشته از طرفداران زیادی برخوردار بود تهران بوده است که اکنون می‌بینیم تیمی از این شهر در رقابت‌های لیگ برتر هندبال وجود ندارد و امیدواریم که تهران هم در آینده صاحب تیم در هندبال باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از هندبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار