حمله ناکام مهاجمین مسلح به دفتر کمیسیون انتخابات در ولسوالی قیصار فاریاب

سه مهاجم که قصد حمله به دفتر کمیسیون انتخابات در ولسوالی قیصار ولایت فاریاب را داشتند، قبل از رسیدن به هدف، از سوی نیروهای امنیتی از پا درآمده‌اند.

حمله ناکام مهاجمین مسلح به دفتر کمیسیون انتخابات در ولسوالی قیصار فاریاببه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات امنیتی افغانستان اعلام کردند که سه مهاجم که قصد حمله به دفتر کمیسیون انتخابات در ولسوالی قیصار ولایت فاریاب را داشتند، قبل از رسیدن به هدف، از سوی نیروهای امنیتی از پا درآمده‌اند.

نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت داخله/ کشور افغانستان امروز (یکشنبه ۳۱ سنبله/ شهریور) با بیان این خبر گفت:«حوالی ساعت ۶:۲۰ صبح امروز ۳ مهاجم که دو تن‌شان چادری زنانه بر سر داشتند، قصد حمله بر دفتر کمیسیون مستقل انتخابات در ولسوالی قیصار ولایت فاریاب را داشتند، که توسط پلیس ایست بازرسی منطقه ساق، شناسایی، دو تن آنان کشته و یک تن دیگر بازداشت شدند.»

در همین حال، پلیس فاریاب نیز گفته است که این مهاجمین سوار بر یک موتر، قصد ترور نیروهای امنیتی و دفاعی را در مرکز ولسوالی قیصار داشتند که در کمربندی بندر شاخ، واقع در بازار این ولسوالی، دو تن از آنان کشته و ۱ تن دیگر بازداشت شده است.

پلیس فاریاب افزوده است که از نزد این مهاجمین سه میل سلاح کلاشینکوف، یک پایه ریموت کنترل و مقداری مواد انفجاری به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

به گفته پلیس فاریاب، در جریان رویارویی مهاجمین با نیروهای امنیتی، یک نیروی امنیتی نیز جان باخته و دو تن دیگر آنان زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.