اجرای نمایش «سفید» در آبادان

نمایش «سفید» نوشته و کار عبدالرضا سواعدی تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان دفتر آبادان به روی صحنه می رود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  نمایش «سفید» آخرین اثر سواعدی برگرفته از کتاب « تیمار غریبان » نوشته پروین کاشانی زاده است که خاطرات پرستار ایثارگر دوران دفاع مقدس خانم سکینه محمدی را روایت می کند.

به گفته این نویسنده مدت زمان تمرین این نمایش چهار ماه بوده که توسط هنرمندان و هنرجویان این واحد تولید شده است.

در این نمایش محبوبه ضیایی از بازیگران قدیمی و شاخص تئاتر آبادان، سیده رزا موسوی، وفا مقدم، فاطمه علیپور ، سعید خمیسی، داوود رجبی زاده و مرضیه کوهی به ایفای نقش می پردازند.

علی دانش پژوه برای این نمایش موسیقی ساخته و کاظم سلمانی، صدا و نور این نمایش را به عهده دارد، آرزو محمدی به عنوان منشی صحنه و حنان احرب زاده به عنوان جامه دار از دیگر عوامل این نمایش به شمار می روند.

نمایش سفید به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه در مرکز فرهنگی هنری شهید آوینی، سالن نمایش استاد حاتمی نژاد به روی صحنه می رود.

عوامل این نمایش به مناسبت ایام محرم و به احترام شهدای دشت نینوایی ایران زمین بهای بلیط این اثر را ذکر صلوات بر خورشید سپهر سروری پیام آور مهربانی و عطوفت و خاندان پاکش اعلام کردند.

انتهای پیام/ د

نمایش «سفید» به روی صحنه می رود

برچسب ها: نمایش ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.