ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مایه‌ی بقای انقلاب اسلامی است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، یکی از نیاز‌های جامعه امروز را پیوند مستحکم با فرهنگ سال‌های حماسه و دفاع دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یکی از نیاز‌های جامعه امروز را پیوند مستحکم با فرهنگ سال‌های حماسه و دفاع دانست.

محسن حرازی زاده در پیام خود آورده است:

سی و یکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است و این واقعه مهم تا همیشه تاریخ به عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.

 در این میان امدادگران شهید جمعیت هلال احمر در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند و در کنار اقشار دیگر برای اعتلای نظام اسلامی از وجود خویش گذشتند و این روند با همان حس ایثارگری و انرژی مضاعف ادامه دارد و این حس زیبای انسان دوستی است که خداوند در نهاد عوامل مؤثر و خدمت گزار هلال احمر گذاشته است.

 خدمت به خلق خدا برای امدادگران جایگاه روحانی و معنوی والایی ایجاد کرده و حضور داوطلبانه و مؤثر و این صحنه‌های خدمت را هیچ زبانی نمی‌تواند ترسیم کند و اجر پاداش این همه خدمت بی منت عوامل جمعیت هلال احمر با خداوند متعال است.

 نام هلال احمر ایران با ایثار و گذشتن از خود به خاطر دیگری رونق یافته است و خوشنامی نهضت بین‌المللی جمعیت‌های هلال‌احمر و صلیب‌سرخ، ‏ به واسطه تلاش برای بهروزی و کاهش آلام بشری است.

 امیدوارم با مهربانی طبیعت و همگرایی مردم عزیز و همدلی همه نیرو‌های شریف برای اهداف متعالی نظام در بخش امداد و کاهش آلام مردم و پیگیری اصول نهضت و تشریک مساعی در حفاظت از زندگی و جان آدمیان‏ دروازه‌ای دیگر به جهانی نیکوتر گشوده شود.

انتهای پیام/ی

هفته دفاع مقدس یادآور پایداری، استقامت شهیدان، جانبازان و ایثاگران

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.