معاون استاندار قم:

شهرک پردیسان قم در آینده نزدیک به جاده اراک متصل می شود

بهشتی گفت:این پروژه از تقاطع غیرهمسطح پردیسان، عبور از مسیر رودخانه و از کنار بیمارستان امام رضا (ع) به جاده اراک متصل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محسن بهشتی معاون استاندار قم با اشاره به آخرین وضعیت احداث مسیر ارتباطی تقاطع غیرهمسطح شهرک پردیسان به جاده اراک گفت: اخیراً در شورای ترافیک و شورای ایمنی راه‌های استان این موضوع مطرح و در شورای برنامه‌ریزی استان اجرای آن به تصویب رسید.

او با بیان اینکه این پروژه از تقاطع غیرهمسطح پردیسان، عبور از مسیر رودخانه و از کنار بیمارستان امام رضا (ع) به جاده اراک متصل می‌شود، یادآورشد: این پروژه به طول ۱۸۰۰ متر با هزینه سنگین اجرا خواهد شد.

معاون استاندار قم بهترین راه دسترسی به بیمارستان امام رضا (ع) در مسیر جاده اراک را استفاده از دوربرگردان دوم دانست و ادامه داد: دوربرگردان دوم با فاصله ۱.۵ کیلومتری این بیمارستان قرار داشته که بسیار با ایمن و مطمئن است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم راه دسترسی بیمارستان امام رضا (ع) را موردتوجه قرار داد و افزود: دور بگردانی که بعد از تپه سلام وجود داشته کاملاً غیر ایمن و غیر فنی است که با توجه به شیب بالا بسیار خطرآفرین است.

بهشتی با تأکید بر اینکه این دوربرگردان به درخواست استفاده‌کنندگان از بیمارستان امام رضا (ع) وجود داشته و هیچ‌گونه توجیه فنی ندارد، عنوان کرد: این نقطه بسیار حادثه‌خیز است که در کمیسیون ایمنی راه‌ها به راهداری مأموریت ایجاد روشنایی، ترمیم مسیر، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در این مسیر داده‌شده است.

او مخالف با اجرای تقاطع غیرهمسطح خیابان امام خمینی (ره) با خیابان شهید کیوانفر را موردتوجه قرار داد و اضافه کرد: خیابان امام تنها خیابان حرم نمای قم است که شورای ترافیک تأکید بر اجرای زیرگذر در مسیر خیابان شهید کیوانفر دارد.

انتهای پیام/ح

پردیسان قم به جاده اراک متصل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.