در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مسئولان، قدرت جوانان برای تحول تولید ملی را باور کنند

یک کارآفرین در حوزه صنعت گفت: نسل جوان و کارآمد امروز به خوبی می‌تواند در شرایط سخت تحریمی، اقتصاد را متحول و از تهدید تحریم، فرصتی برای رشد بسازد.

مسئولان، قدرت جوانان برای تحول تولید ملی را باور کنندحسام محمدزاده کارآفرین در حوزه صنعت در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مسئولان باید جوانان را باور و طبق تاکیدات رهبری، مسئولیت‌ها را به جوانان واگذار کنند. نسل جوان و کارآمد امروز به خوبی می‌تواند در شرایط سخت تحریمی، اقتصاد را متحول و از تهدید تحریم، فرصتی برای رشد بسازد.

عضو انجمن صنفی کارشناسان خبره شهرستان مشهد در رشته لوازم خانگی در بخش دیگر گفتگو، بیان کرد: تجربه تاریخی ما در ایام دفاع مقدس نشان داد، جوانان شجاع ما با سن کمی که داشتند، به عنوان فرمانده عملیات‌های غرور آفرینی را انجام و حتی یک وجب از خاک کشور را به بیگانه ندادند.


بیشتر بخوانید: معیارهای خرید یک "آبگرمکن" مطمئن


محمدزاده تاکید کرد: امروز هم دشمن در جنگ نابرابر و تروریسم اقتصادی به جنگ مردم ما آمده و من اطمینان دارم، جوانان نخبه و کارآفرین نقش مهمی در این دوران گذارالبته به شرط باور مسئولان، خواهند داشت.

او با اشاره به اشتغال ۸۴ نیروی جوان فعال درواحد تولیدی خود ابراز کرد: فعالیت نیروی انسانی متخصص و فنی، گامی برای تولید و ایجاد اشتغال و درآمد است. تولید ملی یک شعار نیست بلکه باوری است که در وجود ما نهادینه شده است.

مخترع آبگرمکن‌های فوری مخزنی تصریح کرد:تمام تلاش خود را صورت داده ایم تا مواد اولیه مورد نیازکارخانه را از تولیدکنندگان ملی تهیه کنیم ودر این راستا گام‌های موثری برداشته شده است.

او از صادرات محصولات خود به کشور‌های مختلف جهان خبر داد وگفت: فعالیت کارگاه‌های تولیدی زیرزمینی بی کیفیت که نه حقوق و مزایا و بیمه‌ای پرداخت و نه مواد درجه یک استفاده می‌کنند، در سال‌های گذشته افزایش یافته و موجب شده توان تولید کننده‌های قانونی گرفته شود.

مخترع آبگرمکن‌های فوری خواهان حمایت جدی‌تر دولت از بخش خصوصی شد و تاکید کرد: ما تاکنون حمایتی از طرف دولت نداشتیم وانتظار داریم تمامی قوانین کشور برای همه یکسان اجرا شود.

حسام محمدزاده از تلاش برای ورود به بازار بورس سخن گفت و اظهار امیدواری کرد: مردم با خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی، به پایداری اشتغال و سلامت روانی جامعه کمک شایانی داشته باشند.

انتهای پیام/

مخترعین خواهان حمایت جدی از سمت دولت هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار