جشن عاطفه ها دهم مهرماه برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها ۱۰ مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در مراسم ویژه‌ برنامه مهر تحصیلی که با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه برای اجرای جشن عاطفه‌ها و اهداء ۷۰۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کرمان برگزار شد، گفت: این بسته‌های تحصیلی شامل کیف و لوازم‌ التحریراست که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کرمان توزیع شد.

او بابیان اینکه تهیه این بسته‌های تحصیلی با همکاری اداره اوقاف و توزیع بین دانش آموزان نیازمند اقدام ارزشمندی است بیان کرد: باهم افزایی سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها می‌توان قدم‌های مثبتی برای حل مشکلات محرومان برداشت.

صادقی به ظرفیت‌های خوب اداره اوقاف در استان کرمان اشاره کرد و افزود: می‌توان از این ظرفیت‌ها برای محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومان بر اساس نیت واقفان بهره برد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه این نهاد با همکاری خیران در حد توان‌بخشی از نیاز خانواده‌های تحت حمایت را تأمین می‌کند افزود: با توجه به اینکه بخش وسیعی از مراقبت به عهده خانواده‌هاست، خانواده‌ها باید فرزندان خود را به سمت دین، معنویت و اخلاق سوق دهند.

او در ادامه گفت: هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در شهر کرمان فاقد مسکن هستند که اکثر این خانوار‌ها سرپرست خانواده زنان هستند.

صادقی همچنین به راه‌اندازی اداره بانوان در کمیته امداد منطقه یک کرمان اشاره کرد و گفت: این اداره به‌منظور رسیدگی بهتر به امور زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد راه‌اندازی شده است.

او به آمار دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در استان کرمان اشاره و بیان کرد: ۲۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که همه تلاش این نهاد بر این است هرسال در آستانه سال تحصیلی جدید با همکاری خیران بخشی از نیاز‌های تحصیلی و پوشاک این دانش آموزان برطرف شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به برگزاری جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: مرحله نخست این جشن ملی هفتم و هشتم شهریورماه در پایگاه‌ها و میدان‌های اصلی شهر، مراکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار شد و مرحله دوم این جشن نیز ۱۰ مهرماه و با شعار «با زنگ مهر رویایی را بسازیم» در مدارس استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ی

دهم مهرماه با زنگ مهر رویایی را بسازیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار