بسته اخبار حوادث امروز ۳۱ شهریور ماه ۹۸؛

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت در بابل/ غرق شدن جوان ۲۴ ساله شهرکردی در بابلسر

مهم‌ترین حوادث امروز استان مازندران ۳۱ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در بابل


سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی و عمومی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و اموال داخلی خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گلوگاه


سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: به منظور برقراری امنیت پایدار، مقابله با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲۰ سارق سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: دراجرای این طرح ۳۳ موتورسیکلت و ۵۶ خودرو به دلیل تخطی از قانون و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف شدند.

او از کشف ۵۳ فقره سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، مغازه، منزل، داخل خودرو و سرقت معابر و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و افزود: به منظور برخورد با عاملان افیونی و دستگیری معتادان متجاهر ۲۱ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز درمانی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه همچنین کشف ۸ هزارلیترسوخت قاچاق را از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح برشمرد و از ازشهروندان خواست: پلیس را در برقراری امنیت عمومی یاری کرده ودرصورت هرگونه مواردمشکوک مراتب به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.


غرق شدن جوان شهرکردی در آب‌های ساحلی بابلسر


سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدن فردی در یکی از مناطق ساحلی این شهرستان، ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه، در بررسی‌های اولیه دریافتند، جوان ۳۰ ساله اهل شهرکرد حین شنا در خارج از محدوده طرح دریا به علت عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: با حضور گروه‌های امداد و نجات، جسد نامبرده کشف و تحویل سردخانه شد.
 

مرگ کوهنورد ۶۸ ساله در ارتفاعات ساری

ناصرعلی صفرپور فرمانده انتظامی ساری از مرگ یک کوهنورد ۶۸ ساله قائم‌شهری در ارتفاعات بنافت این شهرستان خبر داد.

در پی گزارش ۵ نفر از کوهنوردانی که به ارتفاعات "نروخرو" در این شهرستان عزیمت کرده بودند مبنی بر فقدانی فردی ۶۸ ساله که با آنان همراهی می‌کرده، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه بنافت این شهرستان قرار گرفت.

او تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و جستجو‌های انجام شده توسط عوامل مردمی و هلال احمر جسد نامبرده در دره منتهی به ارتفاعات مورد نظر کشف و به سردخانه منتقل شد.

فرمانده نیروی انتظامی ساری خاطر نشان کرد: پس از انجام اقدامات قضائی، در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و علت تامه حادثه در دست بررسی است.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار