کاراته کا‌های کرمانی بر سکو‌های اول و سوم مسابقات بین المللی

دو کاراته کای تیم صنعت مس رفسنجان در رقابت هاى بین المللى جام وحدت و دوستى ارومیه موفق به کسب یک طلا و یک برنز شدند.

هادی نخعی، رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته، جام وحدت و دوستی با همکاری فدراسیون و هیئت کاراته آذربایجان‌غربی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان (مردان) و نیز دومین مرحله مسابقات لیگ کاراته پسران فقط در رده سنی نوجوانان و جوانان در سرسرای ورزشی شش هزار نفری غدیر ارومیه در حال برگزاری است.


او افزود: این مسابقات تا ۳۱ شهریور جاری در ۲ بخش کومیته و کاتا برگزار می‌شود که در بخش کومیته نوجوانان ورزشکاران اوزان ۴۷، ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۷۰ و به‌اضافه ۷۰ کیلوگرم حضور دارند.

نخعی با اعلام اینکه این مسابقات با حضور ۷۰۰ ورزشکار و همراه از ۱۱ کشور جهان در سه بخش نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در حال برگزاریست، تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها ۲۰۰ ورزشکار خارجی از کشور‌های ترکیه، ارمنستان، گرجستان، قزاقستان، ازبکستان، آذربایجان، عراق، افغانستان، هند و نخجوان به همراه ایران و ۲ تیم از آذربایجان‌غربی شرکت دارند، ضمن اینکه ۳۵ داور از ۲۰ کشور از جمله ۱۵ داور المپیکی نیز مسابقات را قضاوت می‌کنند.

او بیان داشت: کاسیس کونستانتینوس «Kassis Constantinos» رئیس کمیته فنی، خاویر اسکالانته «Javier Escalante» رئیس کمیته داوران و رولند «Roland» رییس اسپورت‌دیتا فدراسیون جهانی از مهمانان ویژه پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام وحدت و دوستی ارومیه هستند.

 

رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هیئت کاراته استان کرمان گفت: ۱۲ عضو شورای داوران فدراسیون جهانی و ۱۵ داور ممتاز جهانی نیز در این رقابت‌ها قضاوت می‌کنند.

نخعی افزود: در پایان رقابت‌های بخش نوجوانان، امیرحسین بدیعى به مدال طلاى وزن ٤٧ کیلوگرم و محمدعرفان عسکرى به نشان برنز وزن ٥٢ کیلوگرم دست یافتند.

او تصریح کرد: این ورزشکاران با نام تیم صنعت مس رفسنجان در این رقابت‌ها حضور داشتند که علاوه بر مدال، جایزه نقدى رقابت‌ها را نیز به دست آوردند.

انتهای پیام/ب

کاراته کا‌های رفسنجانی و کسب دو نشان طلا و برنز رقابت‌های بین المللی ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.