ساماندهی سرویس مدارس برای آغاز سال تحصیلی

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در کلانشهر اصفهان بیش از ۲۳ هزار سرویس مدرسه شامل ۱۲ هزار دستگاه وسایل نقیه عمومی و ۱۱ هزار وسایل نقیله شخصی ساماندهی شدند.

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: در کلانشهر اصفهان ۵۱ شرکت بیش از ۲۳ هزار سرویس مدرسه را ساماندهی کردند که از این تعداد، ۱۲ هزار دستگاه تاکسی و وسایل نقلیه عمومی و مابقی وسایل نقیله شخصی بودند.

او افزود: وسایل نقلیه شخصی دقیقا با همان الزاماتی که برای تاکسی‌ها و وسایل نقلیه عمومی وجود دارد اقدام به فعالیت در حوزه سروس مدارس می‌کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: رانندگان سرویس‌های مدارس پس از بررسی صلاحیت راننده، ایمنی و تجهیزات خودرو و معاینه فنی با همکاری آموزش و پرورش و سازمان تاکسیرانی، مجوز‌های لازم برای فعالیت در زمینه سرویس مدارس را کسب می‌کنند و همکاران ما در نیروی انتظامی همواره بر عملکرد آنان نظارت دارند.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: همه تخلفات سرویس‌های مدارس در طول سال تحصیلی رصد می‌شود و چنانچه رانندگان در زمینه راهنمایی و رانندگی تکرار تخلف داشته باشند و خصوصا اینکه تخلف حادثه ساز داشته باشد ماموران ما حتما در این زمینه وارد عمل شده و کارت فعالیت سرویس مدارس این افراد ابطال خواهد شد.

او در پایان تاکید کرد: رانندگان سرویس‌های مدارس حتما باید در رفتار‌ها و رعایت قوانین نسبت به سایر رانندگان توجه بیشتری داشته باشند چرا که بحث نمره منفی برای دارندگان وسیله نقلیه عمومی بیش از وسایل شخصی درنظر گرفته می‌شود که رانندگان سرویس مدارس هم شامل این حوزه می‌شوند چراکه رانندگان سرویس مدارس چه وسیله نقلیه عمومی داشته باشند و چه وسایل نقلیه شخصی، در رده وسایل مسافربری عمومی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ی
 


فعالیت ۲۳ هزار سرویس مدارس در کلانشهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.