مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز ورزشگاه آزادی:

۲ نفر در رابطه با فوت کودک ۶ ساله بازداشت شدند و حکمشان به زودی صادر خواهد شد

حسین کریمی گفت: تاکنون ۲ نفر در رابطه با ماجرای فوت کودک ۶ ساله دستگیر شده اند و به زودی حکمشان صادر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز ورزشگاه آزادی در خصوص پیگیری پرونده فوت کودک ۶ ساله در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: همان شبی که این اتفاق افتاد قاضی جنایی وارد پرونده شد و بررسی‌ها را آغاز کرد. ۲ نفر در این رابطه بازداشت شدند، کارشناسی‌های لازم انجام شده و به زودی حکم اعلام خواهد شد. حتماً عده‌ای مقصر هستند و باید تاوان بدهند. هر چند هر تاوانی هم بدهند، نبود عماد صفی‌یاری را جبران نخواهد کرد.  

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست از چنین اتفاقاتی پیشگیری شود تا این که چنین مشکلاتی به وجود نیاید، گفت:  داربست‌ها را از ورزشگاه آزادی جمع کردیم. در بازی دوم بی‌نظمی صورت گرفت و به همین دلیل دوستان ما در شورای تأمین و نیروی انتظامی پیشنهاد دادند که سیستم داربست موقت گذاشته شود. آن زمان این مسائل پیش‌بینی نشده بود. داربست سازه موقت است و استفاده از آن مشکلی نداشت، اما پیمانکار آن را به دکل برق نصب کرده بود که باعث این اتفاق شد.


بیشتر بخوانید: پدر عماد صفی‌یاری: اجازه نمی‌دهم خون پسرم پایمال شود/ از انصاری‌فرد تشکر می‌کنم


مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز ورزشگاه آزادی درباره مشکلات این ورزشگاه گفت: ورزشگاه آزادی مشکلاتی دارد که هواداران هم نسبت به آن گلایه‌هایی دارند. ما تلاش می‌کنیم که این مشکلات را برطرف کنیم تا این ورزشگاه سالخورده‌ای که بیش از چهل سال از عمرش می‌گذرد را آماده داشته باشیم و خدمات خوبی به هواداران فوتبال ارائه کنیم.

کریمی در مورد اینکه برای نودمین شهرآورد پایتخت هم بازار سیاه بلیت‌فروشی وجود داشت، عنوان کرد: امروز با ۳ مورد برخورد کردیم، یک نفر که بلیت را از بازار سیاه خریده بود  شناسایی شد، اما کسی که بلیت را فروخته بود هنوز پیدا نکرده‌ایم.

وی در مورد اینکه بلیت وی‌آی‌پی را حتی یک میلیون تومان هم فروخته‌اند، گفت: بلیت وی‌آی‌پی از طریق سیستم بلیت‌فروشی واگذار نشده است، این بلیت‌ها از طریق دستگاه‌های دیگر واگذار شده است و به افراد مشخصی داده شد و ما در این رابطه مسئولیتی  نداریم به همین دلیل من اطلاعی ندارم.


بیشتر بخوانید: شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مخالف نصب داربست در مجموعه ورزشی آزادی بود


کریمی در خصوص گلایه‌های پرسپولیسی‌ها بابت تعداد بلیتی که به آن‌ها تعلق گرفته، گفت: ما سیستم بلیت‌فروشی را یکپارچه کردیم که هر کسی می‌خواهد، بلیت  بخرد. ما به انصاری‌فرد و فتحی مدیران استقلال و پرسپولیس گفته‌ایم که اجازه دهید بلیت‌فروشی‌ها صورت بگیرد و عواید آن به ۲ باشگاه برسد. هر تماشاگری هم که به تیمش علاقه دارد برود و بلیت بخرد.  

او در واکنش به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی گفت: ما در شرکت توسعه و تجهیز زیر ساخت‌های لازم برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را آماده کردیم. مراجع دارای صلاحیت هر وقت تصمیم بگیرند بانوان در ورزشگاه ازادی حضور داشته باشند، ما آمادگی انجام این کار را داریم. حتی اگر تصمیم گرفته می‌شد که بانوان بتوانند برای بازی شهرآورد در ورزشگاه حضور پیدا کنند ما این توانایی را داشتیم که زیر ساخت‌های لازم را آماده کنیم.

کریمی درباره تعداد بلیت‌هایی که در اختیار بانوان قرار خواهد گرفت، افزود: برای بازی تیم ملی حدود ۱۲۰۰ بلیت برای بانوان در نظر گرفتیم. برای بازی پرسپولیس و کاشیما ژاپن هم به همین اندازه برای بانوان بلیت در نظر گرفته شده بود، اما در صورتی که لازم باشد ما می‌توانیم تا سقف ۱۰ هزار بلیت را در اختیار خانم‌ها قرار دهیم و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دربی ۹۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار