فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد;

استفاده از تمامی امکانات در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:نیروی انتظامی استان ایلام در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین از تمامی امکانات خود استفاده خواهد کرد.

استفاده از تمامی امکانات در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛ گفت: پلیس با تمام قدرت و امکانات خود در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین تلاش خواهد کرد و سعی دارد بهترین خدمات را به زائران حسینی زائه دهد.

او ادامه داد: در آستانه اربعین حسینی علیه السلام هستیم و فرصت بسیار کم و توقع از همه رزمندگان بسیار زیاد است، زیرا در سال‌های گذشته استان ایلام در همه زمینه‌های مراسم اربعین حسینی (ع) درخشید و امسال نیز باید این شرایط را حفظ کنیم.

یاری با بیان اینکه پلیس با تمام نیرو و امکانات در راستای حفظ حقوق شهروندی و امنیت زائران در مراسم اربعین حسینی تلاش خواهد کرد ادامه داد:پلیس از ابتدا تا پایان مراسم اربعین به صورت مستمر و بدون وقفه در زمینه‌های امنیتی، انتظامی و ترافیکی تلاش خواهد کرد.

او در جهت هرچه باشکوه‌تر اجرا کردن مراسم اربعین اظهار کرد: در جهت تکرار کیفیت مراسم اربعین سال گذشته باید تمام دستگاه‌ها، نهاد‌ها، خیرین و موکب داران به صورت شبانه روزی برای برطرف کردن دغدغه زائران و پذیرایی از این عزیزان تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه از برنامه‌های مهم پلیس پذیرایی و حفظ ارزش زائران با رعایت حقوق شهروندی است مطرح کرد: امسال نیز خودمان را برای ورود و خروج بیش از ۵ میلیون نفر آماده کرده ایم.

انتهای پیام/ ن

استفاده از تمامی امکانات پلیس در جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.