نوازی: بازی در نیمه اول جالب نبود/ ووریا بهتر می‌توانست پنالتی بزند

پیشکسوت استقلال تهران گفت: به نظر من وریا غفوری بهتر می‌توانست پنالتی بزند اما به هر حال نظر استراماچونی این بود که کریمی پشت توپ قرار بگیرد.

نوازی: بازی در نیمه اول جالب نبود/ ووریا بهتر می‌توانست پنالتی بزندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد نوازی در مورد نیمه اول دربی شهر تهران، گفت: به نظر من بازی خوبی نبود هر دو تیم تنها در دقایق پایانی بازی بهتری ارائه دادند، بازی جالبی نبود، شاید ایراد از زمین بازی یا توپ مسابقه باشد، همه از این توپ ایراد گرفتند، در کل بازی شکل به خصوصی نداشت و متعادل بود.

وی در مورد پنالتی استقلال گفت: متأسفانه پنالتی را به سادگی آب خوردن از دست دادیم. به نظر من وریا بهتر می‌توانست این پنالتی را بزند اما به هر حال نظر استراماچونی بود که کریمی ضربه پنالتی را بزند و او هم ضربه بدی زد.

پیشکسوت استقلال تهران در ادامه گفت: به هر حال استرس در این بازی حکمفرماست، بعضی از بازیکنان برای بار اول در این بازی حاضر می‌شوند، حساسیت و اتفاقات بازی دست به دست هم داده تا کیفیت این بازی کم شود اما همه اینها دلیل نمی‌شود که دو تیم بزرگ فوتبال ایران در یک بازی نتوانند پاس‌های خوبی بین خودشان رد و بدل کنند.

نوازی در پایان گفت: در تیم استقلال عملکرد خوبی از بازیکنان ندیدیم تنها داریوش شجاعیان و وریا غفوری کمی بهتر بازی کردند، ان شاءالله در نیمه دوم عملکرد بهتری از تیم ببینیم که منجر به نتیجه‌گیری در این مسابقه شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار