فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

به هیچ وجه نباید به آمریکا و اروپا امید داشته باشیم/ خوش‌بینی تمام نیروهای انقلابی در عراق نسبت به ایران

سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: به هیچ وجه نباید به آمریکا و اروپا امیدی داشته باشیم و باید با توجه به توانمندی‌های خود گام برداریم.

فروزندهلطف‌اللّه فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گام سوم ایران در کاهش تعهدات برجامی گفت: همان طور که مشخص بود اروپایی‌ها همانند آمریکایی‌ها بدعهد بودند و به تعهدات خود عمل نکردند.

او با بیان اینکه اقدام ایران بسیار قوی بود و آثار مثبتی خواهد داشت، ادامه داد: از همان ابتدا استراتژی اروپایی‌ها این بود که زمان را از ایران بگیرند و تعهدات خود را به تاخیر بیندازند.

فروزنده با تاکید بر اینکه استراتژی اصلی ما باید مقاومت باشد، تصریح کرد: به هیچ وجه نباید به آمریکا و اروپا امیدی داشته باشیم و با توجه به توانمندی‌های خود گام برداریم. این اقدام کشورمان آثار مثبتی ایجاد خواهد کرد؛ به شرطی که مسئولان از فرصت‌ها به خوبی بهره ببرند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران درباره حضور مقتدی صدر در بیت مقام معظم رهبری افزود: حضور آقای مقتدی صدر در بیت رهبری در صدر اخبار رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت و نشان داد ایران اسلامی در منطقه دارای نفوذ معنوی است.

او اضافه کرد: حضور آقای مقتدی صدر در ایران موجب رفع برخی شبهات گردید و نشان داد همه نیروهای مبارز و انقلابی در عراق نسبت به ایران اسلامی خوشبین هستند. این اقدام نوید خوبی از قدرتمندی جبهه مقاومت ارائه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار