آماده سازی پارکینگ ۱۰۰ هکتاری در مرز خسروی

رئیس قرارگاه اربعین حسینی استان کرمانشاه از ایجاد پارکینگ‌های پشتیبان مرز خسروی با ظرفیت ۶۵ هزار خودرو خبر داد.

آماده سازی پارکینگ ۱۰۰ هکتاری در مرز خسرویبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، جعفر همتی عصر امروز یکشنبه در ️ستاد برنامه ریزی، مدیریت و ساماندهی مراسم اربعین حسینی (ع) استان کرمانشاه از پیشرفت چشمگیر آماده سازی مسیر جهت تردد زوار اربعین خبر داد و اظهار داشت: شهرداری منطقه ۱۳ تهران و برخی از استان‌های معین امکانات مورد نیاز قصرشیرین و مرز خسروی را تاکنون پای کار نیاورده‌اند.

رئیس قرارگاه اربعین حسینی (ع) استان کرمانشاه افزود: پس از گذشت این مدت شهرداری منطقه ۱۳ تهران فقط تعدادی سرویس بهداشتی نصب کرده است و به تعهدات و اجرای مصوبات ستاد اربعین عمل نکرده  است  خروجی و نیوجرسی هنوز آماده کامل نیست و نیاز دارد به طور جدی پیگیری شود ضروری است اورژانس استان قبل از ورود به داخل سالن اصلی ۲ دستگاه آمبولانس و یک مرکز امدادی مستقر کند تا در صورت ضرورت با مشکل مواجه نشویم.

همتی بیان داشت: حدود ۱۰۰ هکتار در مرز خسروی برای پارکینگ تعریف شده که ظرفیت پارک ۶۰ هزار ماشین را دارد البته در داخل شهر قصر شیرین هم ظرفیت پارک ۵ هزار خودرو دیگر هم وجود دارد.

او اظهار داشت: از ۱۳ مهر ماه آماده ارائه خدمات به زائرین هستیم البته نیروی انتظامی از یک هفته قبل بحث امنیت مسیر را تامین می‌کند.

انتهای پیام/ز

 

ارائه خدمات به زائران اربعین در مرز خسروی از ۱۳ مهر ماه آغاز می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار