فرمانده انتظامی شهرستان بدره خبر داد;

اجرای برنامه‌های مهارت آموزی سربازان وظیفه در شهرستان بدره

فرمانده انتظامی شهرستان بدره از اجرای برخی از برنامه‌های پلیس به منظور مهارت آموزی سربازان وظیفه در شهرستان بدره خبر داد.

اجرای برنامه‌های مهارت آموزی سربازان وظیفه در شهرستان بدره

سرهنگ عزت اله متین فر فرمانده انتظامی شهرستان بدره در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛  گفت: از آنجا که ضرورت مهارت آموزی سربازان وظیفه درطول خدمت یک امر بدیهی است، طرح توانمند سازی و مهارت آموزی کارکنان وظیفه در زمان‌های فراغت در دوران خدمت مقدس سربازی یکی از برنامه‌های مهم پلیس شهرستان بدره می‌باشد.

او ادامه داد: یک دوره ۱۵ روزه کلاس با موضوع دامپروری برای سربازان وظیفه درستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بدره تدوین، برنامه ریزی و اجرا شد.

متین فر اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده با اداره جهاد کشاورزی و بانک‌های عامل، کارکنان وظیفه‌ای که موفق به اخذ گواهینامه مورد تایید فنی و حرفه‌ای شوند پس از پایان مدت خدمت سربازی از طرح اشتغال برخوردار خواهند شد.

او بیان کرد: اجرای این طرح می‌تواند زمینه اشتغال را برای بسیاری از جوانان استان ایلام به ویژه شهرستان بدره فراهم سازد.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره مطرح کرد: تمامی اداراتی که در این حوزه فعالیت دارند باید با محوریت اداره فنی و حرفه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی با یکدیگر هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

توجه به مهارت آموزی سربازان وظیفه در شهرستان بدره

برچسب ها: جوانان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.