آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱ مهر) + جدول

قیمت تبلت‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۱ مهر ۹۸ را در این خبر مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تبلت‌های امروزی با پردازنده‌های قدرتمند، حافظه رم بالا و در برخی مدل‌ها با داشتن کیبورد تا حدودی در حد یک لپ‌تاپ کاربرد دارند و حتی از نظر قیمت نیز دست‌کمی از رایانه‌های شخصی یا همراه ندارند. بعضی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد مانند قلم SPen در محصولات سامسونگ، یا کیبوردهای مخصوص مایکروسافت، موجب رشد چشمگیر استفاده از تبلت‌ها شده است. به همین جهت، در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تبلت‌های بازار به تاریخ ۱ مهر ۹۸ نگاهی بیندازیم.

**تمامی قیمت‌ها به تومان است**

**در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.**

شرکت مایکروسافت

در حال حاضر مدل‌های مختلفی از خانواده تبلت‌های مایکروسافت در بازار وجود دارد که شامل سرفیس پرو ۶، سرفیس پرو، سرفیس پرو ۴ و سرفیس GO می‌شود و خریداران بر حسب نیاز خود می‌توانند نسخه‌های متنوع این مدل‌ها را انتخاب نمایند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ شهریور) + جدول

شرکت لنوو

تولید مدل‌های متنوع رمز موفقیت لنوو است، در حال حاضر این شرکت با تولید مدل‌هایی مانند یوگا به دنبال عرضه نسخه‌های ارزان قیمت‌تر تبلت‌های ترکیبی در بازار است، از طرفی دیگر مدل‌های این شرکت برای کاربران معمولی تبلت‌ها طراحی شده و فروش خوبی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ شهریور) + جدول

شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ در حال حاضر به همراه سری گلکسی بوک، با تولید سری گلکسی تب S، A و E با رنج قیمتی متفاوت سعی در جذب مشتریان با هر نوع خواسته‌ای برآمده است. تبلت‌های این شرکت مانند تلفن‌های هوشمند تولیدی سامسونگ، از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ شهریور) + جدول

شرکت ایسوس

در حال حاضر مدل‌های زیادی از برند ایسوس در بازار ایران  به فروش نمی‌رسد و این خود موجب کاهش فروش تبلت‌های این برند شده است. مدل‌های موجود از سری  زن‌پد این شرکت هستند که جزو تولیدات میان‌رده ایسوس به شمار می‌آیند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ شهریور) + جدول

شرکت اپل

به تازگی تبلت‌های ۲۰۱۹ اپل به بازار عرضه شده‌اند و علاقه‌مندان می‌توانند این محصولات را به همراه آیپد پرو‌های مدل ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ خریداری نمایند، شرکت اپل برای حضور در بازار تبلت‌های میان‌رده نیز سری آیپد مینی را تولید کرده که مشتریان می‌توانند با هزینه کمتری این مدل‌ها را تهیه کنند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ شهریور) + جدول

شرکت ایسر

ایسر نیز مانند ایسوس مدل‌های متنوعی را در بازار تبلت تولید می‌کند اما فعلا چندین مدل محدود از این برند در بازار ایران به فروش می‌رسد. مدل‌های این شرکت با قیمتی حدود سه میلیون تومان قیمت، در دسته تبلت‌های میان‌رده قرار می‌گیرند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ شهریور) + جدول

شرکت هوآوی

این روز‌ها تنها تبلت‌های هوآوی موجود در بازار ایران به سری مدیاپد ختم می‌شود. مدل‌های این سری در دسته تبلت‌های پایین رده قرار می‌گیرد، این سری با بهره‌گیری از سخت افزار پایین‌رده و قیمت ارزان، طرفداران مخصوص به خود را در بازار تبلت‌ها دارد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ شهریور) + جدول

برند‌های ایرانی

هر ایرانی با خرید محصولات ساخت کشور می‌تواند تاثیر فراوانی در رشد صنعت ایران داشته باشد. در حال حاضر تبلت‌های نارتب، ایکس‌ویژن و جی‌ال‌ایکس با امکاناتی مناسب و قیمتی رقابتی در بازار ایران به‌فروش می‌رسند و با داشتن همین دو ویژگی، خریداران زیادی را به خود جلب کرده‌اند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های ایرانی بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ شهریور) + جدول


بیشتر بخوانید: آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ شهریور) +جدول


گزارش از عبدالله مطیع

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، تبلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار