شهردار تهران در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

برگزاری فراخوان برای جذب ایده‌های دانش آموزی

حناچی گفت: فراخوانی را برگزار می‌کنیم تا به وسیله آن ایده‌های دانش آموزی در حوزه حل مشکل پسماند، ترافیک و آلودگی هوا را دریافت کنیم.

خبرنگار: پاینده/برگزاری فراخوانی برای جذب ایده‌های دانش آموزیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در آیین نواختن زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دبیرستان پسرانه ماندگار البرز در جمع خبرنگاران گفت: به جوانان گفتم که از شور جوانی خود استفاده کنند و هر فردی که مسیر علم و ادب را طی کند به طور حتم موفق می‌شود.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که اگر دانش آموزان بخواهند مثل شما شهردار شوند چه باید بکنند گفت: شهردار شدن زیاد ارتباط به خواسته مردم ندارد و در مسیر زندگی رخ می‌دهد.


بیشتر بخوانید؛ گره‌های ترافیکی نسبت به سال گذشته ۶ درصد کاهش یافته است


او تصریح کرد: فارغ از اینکه دانش آموزان چه مسئولیتی در آینده خواهند داشت باید بگویم باید از شور و انرژی خودشان در مسیر علم و دانش استفاده کنند و سرمشق امروز آن‌ها باید همان آموزه‌هایی باشد که از گذشتگان به ما رسیده است.

حناچی تصریح کرد: کشور ایران، کشوری با قدمت است و بر اساس توصیه بزرگانمان توانا بود، هر که دانا بود و به عقیده من این نقشه راه ما خواهد بود.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا پایتخت مناسب دانش آموزان است یا خیر گفت: مناسب سازی پایتخت معطوف به یک رده خاص از جامعه نیست و وقتی حرف از مناسب سازی به میان می‌آید باید همه رده‌های جامعه را شامل شود و در حال حاضر نمی‌توانیم بگوییم که شرایط ایده آلی داریم، اما می‌گوییم تلاش خواهیم کرد تا شرایط بهتر شود.

او تصریح کرد: فراخوانی برگزار می‌کنیم تا ایده‌های دانش آموزی در مسیر حل مشکلات شهری را دریافت کنیم و ۳ مشکل آلودگی هوا، پسماند و ترافیک موضوعاتی است که از ایده‌های دانش آموزان برای حل آن‌ها استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار