پرداخت ۱۳۹ میلیارد ریال اعتبار به سیل‌زدگان خراسان شمالی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: تاکنون، برای ساخت واحد‌های مسکونی در مناطق سیل‌زده ۲ هزار و ۲۶۸ فقره کمک بلاعوض معادل ۱۳۹میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۴۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات بازسازی منازل خسارت دیده از سیل، به بانک معرفی شده است.

او گفت: اجرای هزار و ۳۳۹ واحد در مرحله فندانسیون، ۸۰۱ واحد در مرحله اجرای اسکلت و ۲۷۴ واحد در مرحله اجرای سقف است.

محمدی افزود: در اثر بارندگی‌های بهار امسال، ۶ هزار و ۴۷۵ واحد منزل مسکونی خسارت دیده که ۶ هزار و ۴۵۰ واحد نیاز به بازسازی پیدا کرده است.

او گفت: تعداد واحد‌های مسکونی آسیب دیده که نیاز به بازسازی دارد در نقاط شهری ۴۴۵ واحد و در روستا‌ها ۶ هزار و پنج واحد است.

محمدی افزود: ۲۵ واحد مسکونی هم نیاز به تعمیر پیدا کرده است.

او درباره توزیع سیمان در مناطق خسارت دیده از سیل امسال گفت: تاکنون۱۴۰هزار پاکت سیمان معادل هفت هزار تن از این محصول برای سرعت دادن به کار ساخت منازل و بازسازی مناطق سیل‌زده توزیع شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: توزیع سیمان در مناطق خسارت دیده از سیل به صورت رایگان است.

او افزود: به هر واحد روستایی که نیاز به بازسازی پیدا کرده، ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض تعلق می‌گیرد و برای بازسازی هر واحد شهری نیز ۵۰۰ میلیون ریال وام و ۱۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض داده می‌شود.

او گفت: همچنین خسارت دیدگان از سیل، ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۱۵۰ میلیون ریال وام بانکی برای جبران خسارت‌های معیشتی دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/ط


پرداخت ۱۳۹ میلیارد ریال اعتبار به سیل‌زدگان خراسان شمالی

برچسب ها: تسهیلات ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.