وزیر ورزش در بازدید از تمرینات تیم ملی هندبال:

هندبال ایران توانایی رقم زدن روز‌های بهتر را دارد/ باید در هندبال پا را از آسیا فراتر بگذاریم

سلطانی فر گفت: هندبال ایران توانایی رقم زدن روز‌های بهتر را دارد و امیدواریم خبر‌های خوبی از این رشته و در شان هندبال بشنویم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در جریان بازدید از تمرین تیم ملی هندبال ایران، ظرفیت این رشته و حضور پرتعداد لژیونرها در کشورهای اروپایی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: تغییرات مدیریتی هندبال نیز اتفاقات خوبی را رقم زده و انتظار هم این است که رشد و پیشرفت را در این رشته شاهد باشیم بطوریکه بر این باورم این دوره رشد و توسعه و بالندگی را در ورزش دنبال کنیم و هندبال را هم به سطحی برسانیم که پا را از آسیا فراتر گذاشته و در جهان هم مطرح شود.

وزیر ورزش و جوانان اهمیت مسابقات هندبال انتخابی المپیک را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: هر چند که قدرت های برتر آسیا در این رویداد حضور دارند اما هرگاه جوانان ایرانی اراده کنند همانطور که اراده ملت همیشه موجبات عزت کشور را رقم زده ، در هندبال نیز می تواند باعث موفقیت شود.


بیشتر بخوانید: حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در اردوی تیم ملی هندبال


 سلطانی فر  گسترده تر شدن دایره استعدادیابی فدراسیون هندبال را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: هندبال ایران توانایی رقم زدن روزهای بهتر را دارد و بسیار امیدواریم که خبرهای خوبی از این رشته و در شان هندبال بشنویم.

وزیر ورزش و جوانان، میزبانی ایران در رقابت‌های هندبال جوانان آسیا را یک اتفاق خوب برای این رشته دانست و تصریح کرد: این میزبانی ها می تواند به رشد و توسعه هندبال کمک کند، از طرفی همچنان نیاز است که روی رده های سنی پایه سرمایه گذاری بیشتر صورت گیرد و حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز از این رشته با وجود محدودیت های مالی که در اثر تحریم های ظالمانه آمریکا وجود دارد ، تداوم خواهد داشت تا با همگرایی و هم افزایی موفقیت های با ارزشی به ارمغان آید.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر ورزش در بازدید از تمرین تیم ملی هندبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار