مهدی عبدی نباید پررو شود!

اشپیتیم آرفی: مهدی عبدی گل مهمی را به‌ثمر رسانده، اما بداند فوتبالش تازه شروع شده و نباید زود تمامش کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اشپیتیم آرفی، مهاجم آلبانیایی‌-‌آلمانی پیشین پرسپولیس که تجربه سه‌بار حضور در دربی را دارد، این روز‌ها برای بازی در یک فیلم سینمایی در ایران حضور دارد و فارسی را به‌خوبی صحبت می‌کند. وی درباره دربی ۹۰  گفت: «دیدار جذاب و قشنگی بود، خصوصا در دقایق پایانی که دو تیم در پی گلزنی بودند حملات بیشتر و بازی تماشاگرپسندی ارائه شد. فکر می‌کنم شانس آوردیم که توپ وارد دروازه پرسپولیس نشد، اما درمجموع فکر می‌کنم بازی قابل قبولی را دو تیم به نمایش گذاشتند.»

مهدی عبدی نباید پررو شود!

او درباره برترین بازیکن میدان بیان کرد: «من فکر می‌کنم علیرضا بیرانوند بهترین بازیکن میدان بود، او یک پنالتی برای پرسپولیس گرفت و موفق شد سرخ‌پوشان را به بازی برگرداند. ضمن اینکه نباید از کنار بازی خوب سایر بازیکنان هم گذشت.»

علی کریمی روز گذشته برای پیروز نشدن استقلال همه کار کرد، او علاوه‌بر آنکه پنالتی را گل نکرد، باعث ۱۰ نفره‌شدن تیم خودشان هم شد که این موضوع روی بازی شاگردان استراماچونی تاثیر ویژه‌ای داشت، آرفی درباره این اتفاق گفت: «به هرحال کریمی در این بازی دچار مشکل شد، درواقع روز او نبود. برای هر بازیکنی ممکن است پیش بیاید که یک روز، روز خوبش نباشد. او پنالتی را به‌خوبی زد، اما بیرانوند موفق شد آن را دفع کند. در صحنه اخراج هم علی کریمی دچار مشکل شد و نمی‌توان گفت مقصر بوده!»

مهدی عبدی، زننده گل پرسپولیس روز گذشته خوشحال‌ترین بازیکن میدان بود، او یک شبه ره صد ساله را پشت سر گذاشت و سه امتیاز ارزشمند را برای کالدرون و هواداران به ارمغان آورد، اما آرفی می‌گوید عبدی نباید به این گل غره شود «مهدی عبدی نباید پررو شود او یک گل زده و باید تلاش کند گل‌های بیشتری به‌ثمر برساند. مطمئن باشید او با یک گل، بازیکن نمی‌شود و باید بازی خوبش را ادامه بدهد. او گل مهمی را به‌ثمر رسانده، اما بداند فوتبالش تازه شروع شده و نباید زود تمامش کند».

بحث اخراج احتمالی استراماچونی روز گذشته در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شد، موضوعی که آرفی به‌شدت با آن مخالف است و می‌گوید: «کار برای سرمربیان هر دو تیم دشوار شده، توقع‌ها از کالدرون بالاتر رفته، اما هواداران استقلال نباید به‌دنبال اخراج استراماچونی باشند، او باید فرصت داشته باشد تا سیستم مورد علاقه‌اش را در زمین پیاده کند. هر مربی نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را در تیم پیاده کند.»

منبع: روزنامه فرهیختگان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار