انتقاد مهاجم سابق فوتبال جهان از مهاجمان سرخپوشان

مهاجم اسبق فوتبال جهان از عملکرد مهاجمان سرخپوشان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال منچستر یونایتد در حالی در ششمین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر برابر وستهام یونایتد شکست خورد که مهاجمان این تیم تنها ۳ شوت به سمت دروازه حریف داشتند. پس از باخت شاگردان سولشر در این بازی مشکل  گلزنی منچستر یونایتد بار دیگر و این بار بیشتر از  همیشه به چشم آمد. در این میان بیشتر فشار‌ها روی مارکوس رشفورد مهاجم جوان شیاطین سرخ است که در ۶ دیدار قبلی نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

آلن شیرر مهاجم سابق نیوکاسل ضمن انتقاد از بازیسازی ضعیف هافبک‌های منچستر یونایتد اعلام کرد که بازیکنان میانی منچستر باید در جلو بردن توپ به سمت دروازه حریف  بهتر عمل کنند. او اعتقاد دارد که هافبک‌های منچستر باید در برخی موقعیت‌ها مدافعان وستهام را دریبل می‌زدند.


بیشتر بخوانید: روی کین: دخیا شایستگی بازی در منچستر یونایتد را ندارد


شیرر در خصوص مشکلات خط حمله منچستریونایتد گفت: مشکل منچستر یونایتد این است که آن‌ها در ۱۹ بازی قبلی که در تمام مسابقات انجام داده اند تنها ۱۷ گل به ثمر رساندند که ۴ گل برابر چلسی بوده است.   این آمار به خوبی نشان می‌دهد که مشکل منچستر یونایتد   عدم احساس نیاز به گلزنی در بین بازیکنان و بازیسازی ضعیف هافبک‌ها است.

بازیکن پیشین نیوکاسل در ادامه بیان کرد:  در بازی دیروز وقتی ماتا مالک توپ بود باید رو به جلو بازی می‌کرد، اما انتخاب او بازی رو به عقب بود. مهاجمان منچستر روز کابوس واری را پشت سر گذاشتند. آن‌ها کند بودند و با توپ کار‌های اضافه انجام می‌دادند.


بیشتر بخوانید: لمپارد: هیچ کدام از مربیانم به اندازه مورینیو روی من تاثیر نگذاشتند


برترین گلزن تاریخ لیگ برتر درباره مارکوس رشفورد گفت: اگر رشفورد می‌خواهد در پست مهاجم مرکزی بازی کند و گل‌های بیشتری بزند که من مطمئنم می‌تواند این کار را انجام دهد، در ادامه باید خیلی بهتر از این کار کند. رشفورد به جای این که منتظر رسیدن توپ باشد باید جنب و جوش بیشتری داشته باشد و برای توپ گیری و حرکت دادن توپ  به سمت دروازه حریفان اقدام کند.


بیشتر بخوانید: کرگر: منچستر سیتی نیاز به بازیکنی مانند فن دایک دارد که بتواند خط دفاع تیم را رهبری کند


او در پایان گفت: بازیکنان منچستر یونایتد موقعیت کمی برای گلزنی ایجاد می‌کنند و اگر من به جای سولشر بودم، بیشتر نگران این موضوع می‌شدم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از منچستر یونایتد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار