راهکار جدید کالدرون برای گلزنی پرسپولیسی‌ها

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس راهکار جدیدی را برای گلزنی پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت ۴ هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال شهر خودرو خراسان و پرسپولیس تهران با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و سپاهان و تراکتور نیز با ۸ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

سرخپوشان بر خلاف بازی‌های دوستانه پیش فصل، در ۴ بازی ابتدایی لیگ نوزدهم تنها ۲ گل به ثمر رساندند که آمار ضعیفی است و به همین دلیل گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس به دنبال راهکاری است تا بتواند آمار گلزنی خود را افزایش دهد.


بیشتر بخوانید: پنالتی استقلال اشتباه بود


در بازی نخست مقابل پارس جنوبی جم، مهدی ترابی به عنوان یک هافبک برای سرخپوشان گلزنی کرد و در ادامه محمد حسین کنعانی زادگان مقابل صنعت نفت برای سرخ‌ها گلزنی کرد تا علی علیپور و جونیور براندائو، به عنوان مهاجمان پرسپولیس تاکنون موفق نشوند در لیگ برتر گلزنی کنند.

البته سرمربی آرژانتینی راهکاری در پیش گرفته و قرار است در بازی با سپاهان از مهدی عبدی و امیر روستایی در نیمه دوم استفاده کند تا روند گلزنی پرسپولیسی‌ها بهتر از قبل شود.

درحال حاضر در پرسپولیس علی علیپور، جونیور براندائو، مهدی عبدی و امیر روستایی در پست مهاجم بازی می‌کنند و همچنین مهدی ترابی و سیامک نعمتی نیز می‌توانند با صلاحدید کادرفنی در این پست به میدان بروند.


بیشتر بخوانید: عصبانیت استراماچونی از علی کریمی + عکس


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار