اخبارحوادث یکم مهر ماه ۹۸؛

کشف ۲۴۴ کیلوگرم تریاک در "نطنز/ توقیف چمدان‌های قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز یکم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز یکم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۲۴۴ کیلوگرم تریاک در "نطنز

سرهنگ "مرتضی هادیان"فرمانده انتظامی شهرستان نطنز اظهار داشت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز با اشرافیت اطلاعاتی خود دریافتند، یک دستگاه خودروی کامیون یخچال دار حامل مواد مخدر قصد عبور از محور مواصلاتی این شهرستان را دارد که بلافاصله به منظور شناسایی و متوقف کردن آن اقدام کردند.

او افزود: سرانجام با تلاش ماموران این پلیس، خودروی مذکور حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شهرستان، شناسایی و متوقف شده و در بازرسی از داخل یخچال آن، مقدار ۲۴۴ کیلو گرم ماده مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ هادیان در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با مواد مخدر در اولویت اول برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد و پلیس اجازه نمی‌دهد عده‌ای سودجو و فرصت طلب برای کسب منافع خود جوانان این مرز وبوم را آلوده کنند.
 

توقیف چمدان‌های قاچاق

سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر گفت: ماموران گشت انتظامی این شهرستان حین گشت زنی دریکی از محور‌های ارتباطی این شهرستان به یک کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسین بساطی افزود: در بازرسی از این خودرو ۸۳ عدد چمدان مسافرتی خارجی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

او با بیان اینکه راننده این خودرو دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد گفت: کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال اعلام کردند.
 

توقیف محموله قاچاق در "شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی" فرمانده انتظامی شهرستان "شاهین شهر و میمه در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "مورچه خورت" حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی به یک خودروی کامیون که در حال حرکت به سمت تهران بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: پس از متوقف شدن خودرو ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۱۰۰ عدد کپسول شارژ کولر خودرو که فاقد مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق حمل می‌شدند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "شاهین شهر و میمه" خاطر نشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مذکور را بالغ بر ۴ میلیارد ریال عنوان کردند.
سرهنگ بساطی اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار