آمادگی دانش‌آموزان برای زندگی کردن

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : آموزش و پرورش باید دانش‌آموزان را برای زندگی کردن آماده کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : معلمان از دانش آموزان انتظار یادگیری و دانش آموزان و خانواده هایشان از معلمان انتظار یاددهی دارند و تنها زمانی این انتظارات برآورده خواهد شد که هر کس در جایگاه خود برای تحقق آن‌ها تلاش کند.

او با بیان اینکه مهر آغاز باور و انتظار یک ملت از دانش آموزانی است که قرار است آینده کشور را بسازند، از دانش آموزان خواست تا به دنبال شکوفایی استعداد‌های خود رفته و از این طریق خود را برای زندگی در آینده آماده کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید خودشان را باور داشته باشند، گفت: دانش‌آموزان باید برای بارور کردن توانمندی‌های خود برنامه ریزی کنند.

او با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید دانش‌آموزان را برای زندگی کردن آماده کند، گفت: آموزش و پرورش زمانی می‌تواند ادعا کند که در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان موفق عمل کرده که توانسته باشد دانش‌آموزان را برای زندگی کردن آماده کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه آموزش و پرورش به مقوله مهارت آموزی دانش آموزان گفت: دستگاه تعلیم و تربیت باید به سمت مهارت آموزی در دانش آموزان رفته و با شناسایی توانمندی‌های آن‌ها در جهت آموزش مهارت‌های مرتبط با استعداد‌ها و توانمندیهایشان برنامه ریزی کند.

محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: اگر بخواهیم جامعه توانمندی داشته باشیم، باید به آموزش و پرورش بیشتر بها بدهیم.

او با بیان اینکه جوامع توسعه یافته به آموزش و پرورش به صورت ویژه نگاه کرده‌اند، گفت: برای قرار گرفتن در مسیر توسعه باید آموزش و پرورش قوی داشته باشیم.

الهی تبار با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: اهمیت تعلیم و تربیت تا جایی است که در دوران دفاع مقدس هم کلاس‌های درس تعطیل نشد و فرآیند تعلیم و تربیت در سنگر‌ها تداوم داشت و گواه این مدعا اینکه در سال‌های دفاع مقدس هزاران شهید دانش آموز تقدیم اسلام و انقلاب شد .

 

 

انتهای پیام/د

معلمان از دانش آموزان انتظار یادگیری دارند

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار